سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما مقابل ذوب‌آهن شکل تیمی خوبی نداشتیم و فقط به خاطر پیروزی در این دیدار خوشحالیم.

به گزارش فارس، عبدالله ویسی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفتم، هرکس بتواند در بازی اول از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، پیروز میدان می‌شود. ما تا دقیقه 70 خوب نبودیم اما 20 دقیقه بازی کردیم و سه امتیاز شیرین گرفتیم. این پیروزی را به تمام مردم خوزستان و هواداران تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: با شناخت کامل از ذوب‌آهن وارد میدان شدیم، ما دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال را دیده بودیم و می‌دانستیم که ذوب‌آهن بعد از دقیقه 70 توان اداره بازی را ندارد. شکل تیمی ما خوب نبود و فقط به خاطر پیروزی خوشحالیم.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که خوب بازی کنیم و تماشاگران از این موضوع لذت ببرند. شما سن بازیکنان ما را با سن بازیکنان خط میانی استقلال و تراکتورسازی مقایسه کنید بعد بگویید که استقلال خوزستان تیم پیری دارد.

وی افزود: کریمی و مجیدی با سن بالا بازی می‌کنند اما کسی ایراد نمی‌گیرد در حالی که زمانی که ما از سهراب بختیاری‌زاده استفاده می‌کنیم و او بهترین بازیکن میدان می‌شود، عده‌ای به حضور او ایراد می‌گیرند.

ویسی تصریح کرد: من به عنوان سرمربی استقلال خوزستان از سهراب بختیاری‌زاده به خاطر اینکه تیم را به خوبی هدایت کرد، تشکر می‌کنم و این را باید بگویم که بختیاری‌زاده می‌تواند یک بازی برای ما انجام بدهد و سه بازی استراحت کند.

وی افزود: بازیکن خارجی ما را ساعت 12 اعلام کردند که به علت عدم صدور کارت بازی‌اش نمی‌تواند به میدان برود و ما در حالی که بختیاری‌زاده را در لیست 18 نفره خود هم نداشتیم از خانه او را صدا کردیم و به اردوی تیم ملحق شد و به عنوان کاپیتان بهترین بازی خود را ارائه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)