سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید اگر با جادوگری تیم‌ها می‌توانستند موفق شوند، تیم‌های فوتبال چین و هند باید الان قهرمان دنیا بودند. او گفت که لوث کردن کار تیمش با این موضوعات بی‌انصافی است.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیش اظهار کرد: فردا بازی تقریبا پایاپایی پیش رو داریم. از این حیث که هر دو تیم روند خوبی در لیگ دارند و مدت‌هاست بازنده نبوده‌اند. هر دو تیم بالاخص پرسپولیس که در بازی رفت بازی را به ما واگذار کرد به دنبال سه امتیاز هستند. ما شایستگی‌هایمان را نشان داده‌ایم و بر همین اساس فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی اضافه کرد: یک تیم وقتی برای تورنمنتی بلندمدت بسته می‌شود روی تمام بازیکنانش حساب می‌کند. گاهی اوقات یک تیم سه یا چهار بازیکنش را در اختیار ندارد. مهم این است که آن تیم بتواند شایستگی‌هایش را نشان دهد بنابراین ما به این فکر نمی‌کنیم که فردا پرسپولیس کدام بازیکنش را در اختیار دارد و کدام بازیکن را در اختیار ندارد.

ویسی در ادامه درباره اینکه در نیم فصل چه بازیکنی به جمع تیمش اضافه خواهد شد گفت: ما 99 درصد خروجی نداریم. البته بازیکنانی می‌خواهند از جمع ما جدا شوند که ما موافقت نمی‌کنیم. در دو پست بازیکن جذب می‌کنیم که یکی از آن‌ها هافبک وسط و دیگری پست پشت مهاجم است. خود بازیکنان از من خواستند که چنین کاری انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم تیم خوبی را ببندیم. در نیم فصل هم یک اردوی یک هفته‌ای در کیش برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شرایط مالی تیمش هم گفت: من از روز اول که به این تیم آمدم هیچ گونه مشکلی از نظر مالی در این تیم ندیدم. همیشه پرداختی‌ها به موقع انجام شده است. هرچند پولی که می‌گیریم کم است اما به موقع دریافت می‌کنیم. امیدوارم در ادامه راه هم مشکلی از این بابت نداشته باشیم. بازیکنان ما آنقدر با شرافت کار می‌کنند که حتی اگر سه ماه پول نگیرند اعتراض نمی‌کنند.

وی درباره اینکه چرا با رسانه‌ها مصاحبه نمی‌کند گفت: من تمرکزم را روی تیم گذاشته‌ام و هرچه کمتر مصاحبه کنم بهتر است. از همه رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم. قبل و بعد از بازی در خدمت رسانه‌ها خواهم بود اما مابین هفته با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نمی‌کنم. صداوسیمای خوزستان هم از من ناراحت است که دعوت آن‌ها را قبول نکردم. دوست دارم تمرکزم روی تیم باشد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برانکو نقاط ضعف‌ تیم‌تان را می‌شناسد گفت: برانکو ایوانکوویچ از مربیان خوب است. اگر از تیم ما تعریف کند ما خوشحال می‌شویم. سعی می‌کنیم نقاط قوت تیم‌مان را بیشتر کنیم. ما تا به امروز روی همه تاکتیک‌ها مثل ضربه ایستگاهی و شوت‌زنی به گل رسیدیم و انواع تاکتیک‌ها را بازیکنان‌مان در زمین پیاده کردند. درست است که برخی مربیان می‌گویند ما روی ضد حمله کار می‌کنیم اما باید بگویم همین هم خوب است که دروازه‌مان را بسته نگه داریم و بتوانیم روی ضد حمله گلزنی کنیم. صحبت برانکو برای ما قابل احترام است. ما خوشحالم می‌شویم که نقاط ضعف و قوت‌مان را به ما بگوید. خوشحالیم که تیم‌مان جنبه مثبتی در لیگ دارد.

ویسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس در لیگ به همه تیم‌ها گل زده اما تیم شما خط دفاع مستحکمی دارد و کمتر گل دریافت کرده گفت: ما چغر و بد بدنیم. ما احترام زیادی برای پرسپولیس قائلیم زیرا آن‌ها تیم خوبی هستند و برای خط حمله آن‌ها احترام بیشتری قائلیم. مطمئنا خط دفاع ما مراقب خط حمله پرسپولیس خواهد بود تا گل نخوریم و گل بزنیم.

در ادامه این نشست خبری خبرنگاری از ویسی پرسید شما به جادو اعتقاد دارید؟ ویسی پاسخ داد: من اصلا به این مسائل اعتقاد ندارم. اگر قرار بود جادوگری کنم سال قبل تیمم در پلی‌آف نبود و با تفاضل گل و دعا در لیگ نمی‌ماند. بالاخره در سال‌های گذشته تجربیات خوبی به دست آوردم و سعی کردم با تیمی جوان کارم را ادامه دهم. اگر بخواهیم با این گونه صحبت‌ها کار جوانان تیمم را لوث کنید واقعا بی‌انصافی است. به هر حال برای تیم‌مان حاشیه درست می‌کنند که مناسب نیست. اگر قرار بود تیم‌ها با جادوگری قهرمان شوند، الان چینی‌ها یا هندی‌ها قهرمان دنیا بودند. خنده‌دار است که درباره این مسائل بیش از این صحبت کنیم. من می‌گویم همت و تلاشی که بازیکنانم داشتند شایسته است. بزرگ‌ترین جادوگر دنیا خداست.

ویسی درباره اینکه تیم بایرن مونیخ قرار است در قطر اردویی برگزار کند و اینکه آیا به تمرین‌های تیم بایرن مونیخ می‌رود یا خیر؟ گفت: هر تیمی در هر جای دنیا تمرین داشته باشد من سعی می‌کنم در تمرین‌هایش شرکت کنم. با آقای کاشانی صحبت کردم. از آن‌ها خواستم برایم ویزا بگیرند تا بتوانم به قطر بروم تا هم بازی‌های تیم امید را ببینم و هم در تمرین‌های تیم بایرن مونیخ شرکت کنم. اگر برایم این کار را انجام بدهند خوشحال می‌شوم. یک هفته یاداشت برداری از تمرین‌های بایرن مونیخ به اندازه یک سال آموزش در ایران ارزش دارد.

او در پایان درباره وضعیت تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز گفت: وقتی هواداران فولاد این تیم را فولاد شهر اهواز می‌نامیدند من گریه‌ام گرفته بود. فولاد تیمی است که لیاقت و شایستگی زیادی دارد. اهوازی‌ها و خوزستانی‌ها فولاد را خیلی دوست دارند و با آن زندگی می‌کنند. استقلال اهواز هم گاه‌گداری در لیگ حضور دارد و مسائلی دست به دست هم داده که مشکلاتی داشته باشند. امیدوارم مدیریت آن‌ها هرچه سریع‌تر تیم‌شان را رو به راه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)