سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم فوتبال پرسپولیس جان‌تازه‌ای گرفته است.

به گزارش فارس، عبدالله ویسی  پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت و نیمه اول تقریبا کسل کننده و بی‌روح بود و مسایل تاکتیکی خاصی نداشت. در نیمه دوم موقعیت های خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و وقتی نتوانیم از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنیم همین می‌شود و به بازی های آینده امیدواریم.

وی ادامه داد: نیمه دوم برنامه‌ریزی شده بازی کردیم. در بازی‌های قبل تعویض‌هایمان خوب در نمی‌آمد. سیف الهی در این بازی خوب بازی کرد.  ما از 3 بازی خانگی 6 امتیاز می‌گیریم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شیوه بازی تیمش گفت: شیوه بازی ما با مسابقات گذشته فرق کرد تا بیشتر شوت بزنیم که فقط دو شوت زدیم که یکی از شوت‌هایمان گل شد. روش بازی ما 4-2-3-1 بود ولی پرسپولیس جان گرفته است  و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. امیدوارم با قدرتی که خط هافبک ما دارد بتوانیم از حریفان در بازی‌های آینده امتیاز بگیریم.

ویسی در مورد برنامه‌هایش برای ادامه لیگ، گفت: تلاش می‌کنیم که از تجربه بازیکنان با تجربه استفاده کنیم و نتایج خوبی بگیریم و برنامه‌ریزی خوبی بکنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)