پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان سکوتش را درباره اتفاقات اخیر شکست و گفت: فدراسیون ایران قراردادم را نقض کرده و پرونده در دست وکلایم است.

مارک ویلموتس که در ادامه همکاری‌اش با تیم ملی ایران دچار مشکل شده و صحبت از فسخ قرارداد او به میان آمده است در حساب رسمی‌اش در توئیتر نوشت: شایعات منتشر شده در رسانه‌های ایران را دیده‌ام و این شایعات به هیچ وجه صحت ندارند.

سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داده است: واقعیت این است که وضعیتی غیر قابل تحمل برای من و دستیارانم به دلیل نقض جدی بندهای قراردادم از سوی فدراسیون فوتبال ایران به وجود آمده است.

ویلموتس تأکید کرده که موضوع قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران را به صورت حقوقی پیگیری می‌کند و در این خصوص نیز نوشت: این پرونده در دست وکلای من است. بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم.

امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با بخش خبری شبکه سوم سیما در خصوص آخرین وضعیت مارک ویلموتس اظهار داشت: ویلموتس در مکاتبه قطعی است و مذاکرات پی در پی با فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد.خبری که در رسانه‌های بلژیکی منتشر شده که وی به تماس فدراسیون پاسخ نداده صحت ندارد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چه تصمیمی درباره همکاری با ویلموتس اتخاذ می‌شود گفت: در این باره تصمیم گیری خواهد شد و با نظر هیات رئیسه فدراسیون، برنامه ریزی خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا ویلموتس به تهران سفر می‌کند یا تاج راهی بلژیک می‌شود، عنوان کرد: به هر حال جلسه تاج با ویلموتس طی روزهای آتی انجام خواهد شد.

وی در خصوص مذاکره با برانکو خاطر نشان کرد: فدراسیون پیش از این نه فقط در قالب مطرح شدن نام برانکو بلکه در مباحث دیگر اعلام کرد که تائید و یا تکذیب نمی‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)