جمعه 14 فروردین (18:58) 

وینگادا: وضعمان در لیگ نامناسب است اما به الغرافه فکر میکنیم/مساله غیبت کریمی درون تیمی است/با فشار تماشاگران تعویض نمی کنم

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با ابراز ناراحتی از شکست تیمش برابر صبای قم گفت: موقعیت ما در لیگ نه تنها مناسب نیست بلکه بحرانی است اما قول می دهم برای دیدارهای آینده این وضعیت را بهبود ببخشم.

نلو وینگادا که پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر صبای قم در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: برنده مسابقات فوتبال تیمی است که بیشتر گل بزند و صبا امروز با توجه به دو گلی که به ثمر رساند، پیروز شد اما از نظر موقعیت گل و درصد مالکیت توپ، ما تیم برتر میدان بودیم ولی این مسائل برای پیروزی کافی نیست.

وی ادامه داد: در این دیدار فرصت های بسیار خوبی را روی دروازه صبا بوجود آوردیم اما از آنها نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم تا تیم میزبان با تکیه بر یک ضربه پنالتی از ما پیش افتاده و سپس روی اشتباهات بازیکنان ما به گل دوم هم دست یابد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحنه پنالتی گرفته شده برای صبای قم اظهار داشت: اگر این ضربه پنالتی بود به محسن ترکی تبریک می گویم و همچنین تاکید می کنم باید تمامی صحنه هایی که در محوطه جریمه حریفان رخ می دهد، را پنالتی گرفت زیرا این یک صحنه عادی بود و دقیقا همین صحنه در محوطه جریمه تیم صبا برای ما رخ داد اما ترکی به آنها توجه نکرد. ضمن اینکه اگر این صحنه پنالتی نباشد کمیته داوران باید همانند کمیته انضباطی که بازیکنان را محروم می کند، داور مسابقه را محروم کند.

وینگادا در مورد گل دوم نیز گفت: بازیکنان تیم برای اجرای بازی جوانمردانه لحظه‌ای ایستادند ولی حریف به بازی ادامه داد و گل را به ثمر رساند.

وی تصریح کرد:

کریم باقری در یک صحنه خطا کرد و بلافاصله داور به وی کارت زرد داد اما من فکر می کنم باید بازیکنان صبا در این دیدار اسلحه به دست می گرفتند تا داور خطای آنها را اعلام می کرد یا به آنها اخطار می داد.

وینگادا در مورد تاثیر غیبت کریمی و دلایل آن اضافه کرد: غیبت بازیکنان کلیدی برای هر تیم سنگین است اما برنامه های تاکتیکی پرسپولیس بر مبنای کار گروهی است و این برنامه ها نباید به دلیل غیبت چند بازیکن از هم بپاشد. ضمن اینکه استفاده نکردن از کریمی در این دیدار یک موضوع درون تیمی است و حتی می توانید از وی بپرسید که هیچ مشکلی برای اخذ چنین تصمیمی بین ما وجود نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویض خلیلی به علت فشار تماشاگران بود، خاطرنشان کرد: من در این مورد با کادر فنی صحبت کردم، ضمن اینکه اگر بخواهم بر اساس فشار تماشاگران بازیکنی را تعویض کنم، باید به خانه بازگردم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گفتگوی دایی با وی برای دعوت نکردن کریمی به تیم ملی، تاکید کرد: هیچ وقت دایی با من تماس تا در خصوص کریمی صحبت کند و بیان این مسائل صحت ندارد.

وینگادا در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: وضعیت ما اصلا خوب نیست ولی فعلا هدف ما موفقیت در دیدار با الغرافه قطر است. البته وضعیت ما در لیگ بحرانی است. درست است در لیگ نتیجه نگرفتیم اما قول می دهم این وضعیت را بهبود بخشم و در مسابقات جام حذفی نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)