جمعه 9 اسفند(18:32)
 وینگادا: عملکردم راضی کننده است/ یک روزنامه حرف من را نادرست تیتر کرد
 مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران سطح دیدار تیمش مقابل سپاهان را در حد و اندازه های یک بازی اروپایی خواند و گفت: نتیجه تساوی، نتیجه ای عادلانه برای این بازی بود.
 
  نلو وینگادا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اصفهان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان خاطر نشان کرد: در ابتدای جلسه از شما (خبرنگاران) خواهش می کنم صحبت‌های من را آنطوری منعکس کنید که بیان می کنم. در هفته‌های گذشته از قول من عنوان شده است که تیم پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ برتر را ندارد. این مسائل در حالی مطرح شده که من به هیچ عنوان چنین ادعایی نداشته‌ام و حرف‌های من به اشتباه تیتر یک روزنامه‌ها شده است.
 
 وی در ادامه با اشاره به بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: من یک اروپایی هستم و دیدارهای روز فوتبال این قاره را دنبال می کنم. از دید من دیدار امروز سپاهان – پرسپولیس هم یک دیدار در سطح و اندازه های فوتبال اروپا بود.
 
 سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:
 با توجه به داشته های دو تیم پرسپولیس و سپاهان گمان می کنم نتیجه تساوی بدون گل برای هر دو تیم در بازی امروز عادلانه محسوب می شود.


وینگادا در ادامه از عملکرد تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل سپاهان اصفهان ابراز رضایت کرد و گفت: ما در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم نمایشی به مراتب بهتر داشتیم و حتی صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شدیم. البته باید این را مدنظر داشته باشید که امروز پرسپولیس مقابل تیمی بازی کرد که از جمله تیم‌های قدرتمند لیگ برتر به شمار می آید.
نمي‌توان گفت اين بازي بدون عيب بود. در تمام دنيا بازي‌ها داراي اشكالاتي هم هستند. بازيكنان من در نيمه اول كمي از دستورات را انجام دادند. در نيمه دوم تمام دستورات را اجرا كردند و از عملكردشان راضي هستم.

وی در ادامه افزود: برای ما بازی با سپاهان تمام شد و از امروز تمام فکر و حواس خود را معطوف به بازی روز سه شنبه مقابل مقاومت سپاسی شیراز خواهیم کرد.

وی در ادامه به تشریح عملکرد خود در چهار بازی اخیر که هدایت سرخپوشان تهرانی را پذیرفته است، پرداخت و گفت: اعتقاد دارم در این چهار بازی که دو مورد از آنها در خارج از خانه مقابل تیم‌های خوب سپاهان و برق شیراز برگزار شده و یکی هم مقابل تیم استقلال بوده است، عملکرد من فوق العاده نبوده اما راضی کننده است.

اگر ما بتوانيم در ليگ برتر ايران نتايج خوبي را كسب كنيم،‌ در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نيز مي توانيم به كسب نتايج مطلوب اميداور باشيم. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)