مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فقط به فینال جام حذفی فکر می کنم و باید بگویم پاس چاره ای جز شکست ندارد.

ادواردو نلو وینگادا عنوان کرد: این روزها تمرینات بسیار خوبی را برگزار کرده ایم وب رای پیروزی مقابل پاس از همه نظر آماده ایم. پرسپولیس را هیچ چیز به غیر از قهرمانی در جام حذفی آرام نمی کند و شاگردانم این موضوع را به خوبی درک کرده اند. وقتی تیمی مانند پرسپولیس یک جام را از دست می دهد دیگر چاره ای به جز کسب عنوان قهرمانی در تنها جام دیگر را ندارد و این دقیقا شرایطی است که هم اکنون ما در آن به سر می بریم.

وی ادامه داد: می دانم بازی در همدان کار آسانی نیست اما وقتی به تماشاگرانمان می اندیشیم می بینیم تنها در صورتی می توانیم به تهران برگردیم که به نیمه نهایی صعود کرده باشیم.

وینگادا خاطرنشان کرد: من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم و بهتر است در این شرایط آرامش تیم را حفظ کنیم چون کوچکترین نا آرامی می تواند تیم را وارد حاشیه کند. باقری یکی از بازیکنان خوب تیم است که کاپیتان محسوب می شود و من دلیلی برای اختلاف با او ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما به مرحله بعدی صعود کرده، اما باید در دیدار پایانی الشباب را شکست دهیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم و قدرتمان را به حریفان نشان دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)