جمعه 16 اسفند :(12:01)

مرجع خبري پرسپوليس:گاهی اوقات جریمه جواب می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در تمام تیم های دنیا گاهی اوقات ممکن است بازیکنان در شرایطی بی‌انگیزه شوند که این موضوع به تیم ضربه می‌زند و در این شرایط تنها جریمه است که جواب می‌دهد.”

ادواردو نلو وینگادا  عنوان کرد: احساس می کنم دراین شرایط بازیکنان تیم پرسپولیس کمی بی انگزه شده اند و در بازی‌ها با جدیت کار نمی‌کنند. هیات مدیره اعتقاد داشت بازیکنان کمی دردیدار مقابل مقاومت بی انگزه بودند و به همین دلیل موضوع را با من درمیان گذاشتند و من نیز با این موضوع موافقت کردم که بازیکنان جریمه شوند چون گاهی اوقات جریمه باعث به وجود آمدن شوک مثبت می‌شود.

فعلا معلوم نيست تا چه زماني بازيكنان ممنوع‌المصاحبه خواهند بود. اين تصميمي است كه به نفع پرسپوليس گرفته شده است.
 وي در جواب اين سئوال كه بازيكنان الشارجه در رسانه‌هاي عربي به راحتي مصاحبه مي‌كنند اما بازيكنان پرسپوليس ممنوع‌المصاحبه هستند گفت: شرايط فوتبال ايران با امارات فرق دارد. آنها خيلي كارها را انجام مي‌دهند كه ما نمي‌توانيم انجام دهيم پس بهتر است فقط به تيم خودمان فكر كنيم.
  پرسپوليس نياز به آرامش دارد مخصوصا در ليگ قهرمانان آسيا پس بهتر است فكرها را فقط به آن ديدار معطوف كنيم.
 

 

وی ادامه داد: “هم اکنون در آستانه شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و نباید در این شرایط تیم را خراب کنیم. پرسپولیس هر چند در لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی بگیرد، اما برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه های ویژه ای دارد.”وینگادا خاطرنشان کرد: “من همچنان اعتقاد دارم که پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و جزو بهترین های ایران هستند، اما همیشه بهترین بازیکنان هم در شرایطی برایشان ایجاد می شود که نمی توانند در شرایط آرمانی باشند.”سرمربی پرسپولیس گفت: “شناخت خوبی از تیم های حریفمان در لیگ قهرمانان آسیا داریم و برای بازی روزو چهارشنبه نیز کاملا آماده ایم. من به موفقیت تیم اعتماد دارم و می‌دانم که می‌توانیم شروعی خوب در این بازی داشته باشیم.” 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)