سرمربي تيم فوتبال صباي قم که درخواست کرده بود از اين تيم جدا شود، در ادامه‌ي فصل همچنان با قمي‌ها همکاري خواهد داشت.

 

 

يحيي گل‌محمدي، سرمربي صباي قم که از ابتداي فصل هدايت اين تيم را بر عهده داشت، در چند بازي به دليل فشار عصبي زياد مشکل قلبي پيدا کرده و حتي در ICU هم بستري شده بود. همين موضوع باعث شد تا اين مربي جوان از باشگاه درخواست قطع همکاري کند.

باشگاه صباي قم نيز براي بررسي اين درخواست عصر امروز (دوشنبه) جلسه‌اي را به همراه گل‌محمدي و هيات مديره باشگاه برگزار کرد و در پايان قرار شد اين مربي همچنان به کارش در صبا ادامه دهد.

رمضان‌بيگي، مديرعامل صباي قم با تاييد اين خبر به ايسنا گفت: شرايط سلامتي گل‌محمدي با توجه به گفته‌ي خودش بهتر شده و با توجه به تصميم‌گيري که دتاشتيم قرار شد از اين پس با ما همکاري داشته باشد و مطمئنا اتفاق خاصي هم نخواهد افتاد. او از نظر روحي بهتر شده و خودش هم قبول دارد که مي‌تواند از اين پس اوضاع را جمع و جور کند.

وي در پاسخ به اين پرسش که چرا توصيه‌ي پزشکان گل‌محمدي که گفته بودند به او نبايد تحت هيچ عنوان فشار عصبي وارد شود ناديده گرفته شده است؟ گفت: در آزمايش‌هايي که از گل‌محمدي گرفته شده مشکل قلبي نبوده است بلکه او تنها مشکل عصبي دارد و استرسش در بازي‌ها بالاست. از اين پس هم به سفارش پزشک مراقبت مي‌کند؛ هرچند فوتبال به خودي خود استرس‌زاست. مديران استان هم به او توصيه کرده‌اند که نتيجه‌ي بازي‌ها مهم نيست و سلامتي‌اش ارزش بيشتري دارد.

تيم فوتبال صباي قم با هدايت يحيي گل‌محمدي تا پايان هفته‌ي هشتم با 14 امتياز رده‌ي چهارم جدول را در اختيار دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)