سه شنبه 15 بهمن (13:30)

مرجع خبری پرسپولیس : بهتر بود افشين اين موج را ابتدا در بين بازيكنان تيمش ايجاد مي‌كرد.  

هنوز به درستي نمي‌دانيم كه در فاصله يك شبه‌اي كه افشين پيرواني به‌دليل ناراحتي در تمرين تيم حاضر نشد و كار را به دستيارانش سپرد تا ديروز كه مجددا از بازگشت به تيم و قهرماني در سه جام صحبت كرد چه در مخيله سرمربي پرسپوليس گذشته است. شايد مديران پرسپوليس به او وعده‌هايي داده‌اند يا اينكه فعلا سايه سرمربي جديد خارجي از سر اين تيم كم شده است. به هرحال افشين پيرواني با ادعاي قديمي يعني قهرماني در سه جام به نيمكت بازگشته و لابد انتظار دارد كه هواداران نيز به اين ادعا، گردن بگذارند.
افشين پيرواني در شرايطي دوباره پاشنه خود را براي بازگشت به نيمكت پرسپوليس وركشيده كه به‌نظر نمي‌رسد هيچ يك از مسائل روزهاي اخير حل و فصل شده باشد و عوامل مخل آسايش پرسپوليس پي‌كارشان رفته باشند.
او در شرايطي دم از قهرماني در ليگ‌برتر، جام‌حذفي و ليگ قهرمانان آسيا مي‌زند كه حتي نسبت به برتري پرسپوليس برابر تيم قعرجدولي داماش نيز ترديدهاي زيادي وجود دارد.  شكي وجود ندارد كه درصورت كسب نتيجه‌اي غير از پيروزي برابر داماش دوباره امواج غول‌آساي حاشيه خاك ساحل پرسپوليس را به توبره خواهد كشيد و بعيد نيست واكنش شديدتري از سوي هواداران صورت بگيرد.

افشين پيرواني اعلام كرده كه از طرف هواداران از مسئولان باشگاه پرسپوليس و سازمان تربيت‌بدني عذرخواهي خواهد كرد درحالي كه شخص افشين پيرواني درحال حاضر به درست يا غلط در اعماق بحران مشروعيت و مقبوليت برابر هواداران متعصب تيم قرار دارد و از نگاه شماري از هواداران، او متهم رديف اول ناكامي‌هاي اخير است.به‌نظر مي‌آيد بحران حاضر در پرسپوليس فراگيرتر و بزرگ‌تر از آني است كه با يك ادعاي پرطمطراق از سوي سرمربي تيم از بين برود و كليه نيروهاي باشگاه را در راستاي رسيدن به يك هدف بزرگ يعني قهرماني بسيج نمايد. در واقع ادعاي بزرگ افشين پيرواني خود مي‌تواند به مثابه طنابي باشد كه شخصيت فني او را درپي يك شكست به دار مكافات افكار عمومي بياويزد. حتي اگر بنا به تهييج بازيكنان تيم براي رسيدن به نقطه آرامش و فتح ليگ‌برتر يا جام‌حذفي است بهتر بود افشين اين موج را ابتدا در بين بازيكنان تيمش ايجاد مي‌كرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)