مرجع خبری پرسپولیس : كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه شهرداري تبريز را به يك جلسه محروميت تعليقي و 10 ميليون تومان جريمه نقدي محكوم كرد.

 

حسين عبداللهي عضو كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره رأي صادر شده در مورد تخلفات هواداران تيم فوتبال شهرداري تبريز در ديدار مقابل پرسپوليس اظهار داشت: در جلسه‌اي كه با حضور سهرابي مديرعامل شهرداري تبريز داشتيم، وي به ارايه مستندات و توضيحات خود درباره اين ديدار پرداخت.

 

وي ادامه داد:‌ در اين جلسه سهرابي با بيان اينكه بيشتر از 1500 تا 3 هزار هوادار شهرداري در ورزشگاه در آن ديدار حضور نداشتند، تخلفات صورت گرفته را منتسب به تيم‌هاي رقيب دانست بدون اينكه اسمي از تيم خاصي ببرد.

 

عبداللهي تصريح كرد: پس از اين موضوع، كميته انضباطي، باشگاه شهرداري تبريز را مكلف و موظف به بليت ‌فروشي محدود براي ديدارهاي خانگي خود كرد تا مشخص شود چه تعداد هوادار در اين مسابقات حاضر مي‌شوند. بنابر گفته مسئولان تبريزي اين تيم 1500 تا 3 هزار هوادار بيشتر ندارد و براي اينكه كنترل تماشاچيان در داخل ورزشگاه راحت‌تر شود، تيم مذكور را مكلف به فروش بليت تا سقف همين تعداد و با صدور كارت هواداري كرديم.

 

عضو كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ادامه داد: مسئولان تبريزي همچنين گفتند هوادار بيشتري نداريم كه بخواهيم بيشتر بليت ‌فروشي انجام دهيم. اين موضوع مي‌تواند به كنترل بهتر هواداران كمك كند تا اگر عده‌اي خواستند در اين بين در قالب هواداران شهرداري سوء استفاده كنند شناسايي شده و از حضور در ورزشگاه منع شوند.

 

عبداللهي با اشاره به قسمت دوم حكم كميته انضباطي به گفت: در قسمت دوم حكم كميته انضباطي يك جلسه محروميت به صورت تعليقي و پرداخت 10 ميليون تومان جريمه نقدي براي شهرداري در نظر گرفته شده است. يك جلسه محروميت از حضور هواداران شهرداري در ورزشگاه تا 6 ماه از تاريخ صدور رأي با تعليق روبرو است، به اين معني اگر ظرف مدت اين 6 ماه هرگونه تخلفي از سوي هواداران شهرداري مشاهده شود علاوه بر تنبيه همان تخلف، اين يك جلسه نيز به آن افزوده خواهد شد، اما 10 ميليون جريمه نقدي قطعي است و بايد توسط باشگاه پرداخت شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)