یکشنبه 6 بهمن (19:00)

مرجع خبری پرسپولیس : پيرواني در جريان مذاکره با گزينه هاي خارجي

هدايتي و انصاريفرد با چراغ خاموش حرکت مي کنند

يک پرسپوليسي از ليست خارج مي شود

 

 

مرجع خبری پرسپولیس : پيرواني در جريان مذاکره با گزينه هاي خارجي  / هدايتي و انصاريفرد با چراغ خاموش حرکت مي کنند

مسئولان باشگاه پرسپوليس در راستاي جذب سرمربي خارجي، سياست حرکت با چراغ خاموش را اختيار کرده اند.

افشين پيرواني به عنوان سرمربي پرسپوليس تمرينات اين تيم را زير نظر دارد اما در پشت پرده تيم سرخپوش تهراني، مذاکرات با گزينه هاي سرمربيگري اين تيم ادامه دارد.

عباس انصاريفرد و حسين هدايتي مسئوليت مستقيم مذاکره با گزينه هاي سرمربيگري پرسپوليس را بر عهده دارند اما سياستي که در هيئت مديره اين باشگاه ترسيم شده، حرکت با چراغ خاموش است.

جالب آنکه افشين پيرواني در جريان مذاکرات مديران باشگاه پرسپوليس با گزينه هاي خارجي سرمربيگري اين باشگاه قرار دارد.

عباس انصاريفرد اين روزها مشغول بررسي شرايط چند گزينه خارجي است اما تا اين لحظه حتي به نزديکترين افراد به خود نيز نام گزينه هاي مذکور را نگفته است

pnnc: يک پرسپوليسي از ليست خارج مي شود

مسئولان باشگاه پرسپوليس که باب مذاکره با چند بازيکن براي حضور در جام باشگاه هاي آسيا را گشوده اند، مي بايست يک نفر را از ليست نفرات خود کنار بگذارند

با توجه به اينکه ليست بازيکنان پرسپوليس تکميل شده است، مسئولان اين باشگاه براي آنکه بتوانند بازيکن جديدي را به خدمت بگيرند و از وي در جام باشگاه هاي آسيا استفاده کنند، مي بايست يک بازيکن از نفرات فعلي خود را از ليست خارج کنند.

يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس با تائيد اين مسئله گفت: با چند بازيکن منجمله ايمان مبعلي مذاکراتي را داشته ايم اما هنوز دقيقاً مشخص نشده که نام کدام بازيکن از ليست خارج خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)