پرسپولیس نیوز: پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد از رویارویی ایران با مربی جدیدش هراس دارد.

به نقل از روزنامه چوسان کره‌جنوبی، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران گفت: کار آنالیز حریف را به پایان رساندیم و آنها در ماه ژوئن فقط یک بازی انجام داده‌اند. حریف‌مان (ایران) با تغییراتی در کادر فنی پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مواجه شده و من از این تیم با حضور مربی جدیدش کمی می‌ترسم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی ادامه داد: ترس من از این است که چه چیزهای در تیم ملی فوتبال ایران تغییر می‌یابند اما امیدوارم نتیجه خوبی از بازی فردا به دست آوریم. البته اسکلت تیمی ایران حفظ شده و با ارائه یک بازی باز می‌توانیم به نتیجه لازم برسیم.

پائولو بنتو درباره تاکتیک تیمی کره‌جنوبی نیز گفت: در این رابطه فقط باید با بازیکنان صحبت کنم و زمانی که بخواهم آن را برای همگان روشن کنیم دیگر تاکتیک‌ها گم خواهند شد. ما باید آزمایش‌هایی برای بازی برابر ایران حتی در صورت تغییر ترکیب و با حفظ سبک تیمی انجام دهیم. ما از تمام توان خود در هر بازی برای انتخاب بهترین سبک و بازیکنان بهره می‌بریم. حفظ ثبات قدرت تیمی اهمیت بیشتری نسبت به تغییرات گسترده دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)