معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش از در نظر گرفتن پاداش ویژه برای پیروزی‌های آینده تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمد رسولی‌نژاد پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی ایران برابر لبنان در جمع خبرنگاران گفت: برد خوبی بود. صعود به جام‌جهانی برای تمام ملت ایران مهم است و باید با تمام تلاش به سوی این هدف حرکت کنیم. تمام سعی وزارت ورزش و جوانان نیز این است که با دست پر از کره‌جنوبی برگردیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی هم برای پیروزی‌های آینده در نظر گرفته است، گفت: قطعا پاداش در نظر خواهیم گرفت و علاوه بر پاداش برد کره‌جنوبی پاداش مجزایی هم برای صعود مستقیم پرداخت می‌کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد استفعای فتح‌الله‌زاده نیز توضیح داد:‌ استعفای او در زمان کنونی مناسب نبود. یک استقلالی واقعی که به اعتقاد فتح‌الله‌زاده نیز استقلالی واقعی است، باید در چنین شرایطی تحمل می‌کرد. استقلال 20 تا 24 میلیارد بدهکار است و مشکلش با 3 میلیارد حل نمی‌شود. به اعتقادم تنها راه حل چنین وضعیتی ورود رییس‌جمهور است.

رسولی‌نژاد اضافه کرد: استقلال حداقل به 20 میلیارد تومان نیازمند است. ان‌شاءالله قلعه‌نویی هم هرچه زودتر برگردد و این مشکل هم حل شود. خطاب به هواداران استقلال می‌گویم که خبرهای خوشی خواهید شنید و استقلال مشکلی نخواهد داشت. 80 درصد تیم را هم حفظ می‌کنیم و بازیکنان جدید اضافه می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)