تیم نساجی قائمشهر با برتری مقابل پارس جنوبی جم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.

دیدار‌ تیم‌های پارس جنوبی جم و نساجی قائمشهر در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی جم آغاز شد که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه بی‌نتیجه ماند و کار به اوقات تلف شده کشید. تلاش شاگردان تارتار و پاشازاده در دو زمان ۱۵ دقیقه‌ای هم گلی در برنداشت و کار آنها در ضربات پنالتی دنبال شد.

براساس این گزارش، در ضربات پنالتی تیم نساجی قائمشهر با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی راه پیدا کرد.

در ابتدا فرشاد سالاروند و محمود شفیعی پنالتی‌های نخست دو تیم را گل کردند. پس از آنکه امید سینگ موفق به گشودن دروازه نساجی شد، مهرداد عبدی در مصاف با سنگربان پارس جنوبی ناکام ماند. ضیافت پنالتی‌ها با ناکامی تیم پارس جنوبی و فرشاد محمدی‌مهر ادامه پیدا کرد. در این بین مصطفی ممشلی دروازه پارس را گشود و کار دو تیم را در ضربات پنالتی به تساوی کشاند.

زننده چهارمین پنالتی تیم پارس جنوبی میثم نقی‌زاده بود که او نیز در گشودن دروازه روشنگر توفیقی نیافت تا حسین کریمی با گلزنی برای نساجی این تیم را در آستانه پیروزی قرار دهد. وحید حمدی‌نژاد پنالتی پنجم تیم پارس را گل کرد و این تیم را امیدوار به پیروزی در این بازی خانگی نگه داشت، اما مجتبی محبوب‌مجاز با گل کردن آخرین پنالتی نساجی حکم صعود تیمش و حذف تیم تارتار را امضا کرد.

پیش از پارس جنوبی جم که از آن به‌عنوان پدیده هفدهمین دوره لیگ برتر یاد می‌شود، تیم‌های لیگ برتری پدیده خراسان، سپاهان اصفهان، سایپای تهران و ذوب‌آهن اصفهان نیز از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفته بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)