شرکت آل اشپورت پاسخ انتقادهای روزهای اخیر درباره لباس تیم ملی ایران را داد.

به گزارش ایسنا، موضوع البسه تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل به سوژه‌ای داغ در رسانه‌های ورزشی جهان تبدیل شده است.

اعتراض بازیکنان و سرمربی تیم ملی ایران به کیفیت لباس‌های تیم ملی ایران باعث شده است تا خیلی از رسانه‌های ورزشی جهان به شکلی تمسخر آمیز این موضوع را پوشش دهند و اعلام کنند که بازیکنان ایرانی هر کدام تنها با یک دست لباس در برزیل حاضر خواهند بود و نمی‌توانند لباس‌هایشان را با بازیکنان دیگر تعویض کنند.

همچنین بازیکنان مدعی شده‌اند که کیفیت لباس‌ها به حدی بد است که پس از یک بار شست و شو کوچک می‌شوند.

شرکت آل اشپورت با انتشار بیانیه‌ای پاسخ انتقادها از لباس‌های تیم ملی ایران را داد. آل اشپورت در بیانیه خود پاسخ داد: ادعایی که بازیکنان به اندازه کافی لباس برای جام جهانی ندارند پوچ و واهی است. ما برای ایران نیز مانند هر باشگاه و ارگان دیگر استانداردهای لازم را به خوبی رعایت ‌کرده‌ایم.

 

محمود پیری، نماینده محصولات آل‌اشپورت در دوبی امارات که مسئول توزیع محصولات این کمپانی آلمانی به ایران است ادعای بی‌کیفیت بودن محصولات این کمپانی را رد کرد و این موضوع را اختلاف شخصی کی‌روش با آل‌اشپورت دانست.

در ادامه بیانیه آل اشپورت آمده است: برخی بازیکنان با بی‌احتیاطی اجازه می‌دهند تا از آنها سوءاستفاده شود. برخی در این بین به دنبال این هستند تا از همکاری ما و فدراسیون فوتبال ایران به طور مستقیم به منافع شخصی خود برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)