پرسپولیس نیوز :جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح نسبت به نامه‌نگاری اخیر وزیر ورزش و جوانان در خصوص اخذ مجوز حضور بازیکنان سرباز قهرمان در تیم‌های غیرنظامی واکنش نشان داد.
سردار موسی کمالی  در واکنش به سخنان اخیر وزیر ورزش مبنی بر نامه‌نگاری این وزارتخانه با ستادکل نیروهای مسلح درباره اخذ مجوز حضور بازیکنان سرباز قهرمان در تیم‌های غیرنظامی، اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش این موضوع را با ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرده‌اند ولی مساله همچنان در دست بررسی است و هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح افزود: در حال حاضر شرایط سرباز قهرمان کمافی‌السابق بوده و سربازان ورزشکار می‌توانند مدت زمان خدمت سربازی خود را در تیم‌ها و باشگاه‌های نیروهای مسلح بگذرانند.

وی ادامه داد: هم اکنون سه نفر اول رقابت‌های المپیک، 2 نفر نخست رقابت‌های جهانی و نفر اول رقابت‌های آسیایی از خدمت سربازی معاف هستند.

کمالی اضافه کرد: همچنین اعضای تیم‌های ملی در رشته‌هایی که نیروهای مسلح در آن فعالیت نداشته و یا مازاد دارند، در اختیار فدراسیون‌های مربوطه قرار می‌گیرند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته در حاشیه بازدید از نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی گلف جام صلح و دوستی درباره موضوع سرباز قهرمان و نبودن این‌گونه بازیکنان فوتبال در تیم‌های غیرنظامی عنوان کرده بود: این موضوع آیین‌نامه خاص خودش را دارد، البته از دو، سه‌ماه پیش مکاتباتی را کرده‌ایم تا گشایشی نیز برای سایر باشگاه‌ها صورت بگیرد. ما در این باره در حال رایزنی هستیم و نظرمان آن است که سایر تیم‌ها نیز بتوانند از این‌گونه بازیکنان سرباز قهرمان استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)