پرسپولیس نیوز :  مازیار ناظمی به نوشته حسین هدایتی پاسخ داد و گفت بهتر است او با عینک مردم به بدهی هایش نگاه کند تا حقیقت را ببیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ یک پست از مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در اینستاگرامش توفانی به پا کرد. مازیار که دایی او را «آقای ضبط صوت» خطاب می کند ، از بدهی 200 میلیارد تومانی آقای خریدار پرسپولیس سخن گفته بود. مردی که پسر 20 ساله اش را وارد ماجرای خرید کرده تا اینگونه نشان دهد شرکتش بدون بدهی می خواهد پرسپولیس را بخرد. چیزی که البته از سوی دولت رد شد و گزارش رسمی بانک مرکزی ، اهلیت این گروه را برای خرید تیم محبوب پایتخت رد کرد.

هدایتی اما این گفته ها را بر نمی تابد. او ادعا دارد بدهی معوق بانکی ندارد و در اینستاگرامش در این باره نوشته است. در بندهایی مختلف توضیحاتی داده که مجموع بدهی هایش غیر از 50 میلیاردی که یکی از املاکش دارد خیلی زیاد نیست!

هدایتی در متنی که نوشته بود به شدت از مازیار ناظمی انتقاد کرده بود و درباره یک موی گندیده نوشته بود و گفته بود: لیست جعلى و خبر کذب بدهـى ٥٠٠ ملیارد تومانى به بانک پارسیان سال قبل توسط یک سایت منتشر شد که ایکاش مسؤل آن وجدان و انسانیت اش تکانى میخورد که بعد از شکایت ما و اثبات کذب بودن خبر در این شرایط تکذیبیه میزد چون در صورت عدم رضایت ما راهـى زندان میشد و در پایان به آن آقاى سخنگو و روابط عمومى میگویم ایکاش یک موى گندیده پسران من در تن شما بود در آن صورت حوزه فعالیت شما بسیار زیباتر و سلامت تر بود.

 

که ناظمی در پاسخ به آن در اینستاگرامش نوشته است:«لیست بدهی ها را که دید گفت شرمنده عینکم نیست…  حاجی بیا و مردم را با عینک درستی و حقیقت ببین.خدایا در این ماه عزیز رجب بیا و تزویر را از دلهای ما دور بفرما!»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)