پرسپولیس نیوز : یکی از کاپیتان‌های تیم پرسپولیس تهران نسبت به حرف‌های روز گذشته بازیکنان استقلال واکنش نشان داد و حرف‌های جالبی به زبان آورد.

روز گذشته بازیکنان استقلال که از کسب نتیجه تساوی برابر پدیده ناراحت بودند علیه تصمیمات داوری واکنش تندی نشان دادند و آن را به تیم پرسپولیس مربوط ساختند.
به خصوص مهدی رحمتی که به کنایه گفت: پرسپولیسی ها بنده خدا همه چیز به ضرر شان است. ما پول داریم، داوری به سودمان است و همه امکانات برای ما است اما آن بنده خدا ها چیزی ندارند!
حال حسین ماهینی، کاپیتان دوم تیم پرسپولیس متعجب از این سخنان در گفت و گو تصویری با روزنامه گل واکنش جالبی نسبت به بازیکنان استقلال داشت و گفت:

مهدی رحمتی از دوستان خوب من است و از مصاحبه دیروز آن تعجب کردم. ما اصلا عادت نداریم در مورد تیم حریف صحبت کنیم. ما کار خودمان را می‌کنیم و یاد گرفتیم بجنگیم و تلاش کنیم. در این چند وقت یچه‌های خیلی جنگیدن و سخت تلاش کردند و توانستند این نتایج را کسب کنند. اما وقتی حرفی زده می‌شود باید جوابشان را داد. می‌گویند که داور نتیجه تعیین می‌کند؛ از پارسال شروع می‌کنم و برنامه نود منبع حرفم است و بیشترین ضرر برای پرسپولیس بود. استقلال یک تیمی است که از همه بیشتر سود کرد. بازی آن‌ها با صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی فکر کنم آقای فغانی هم داور بودند. گل استقلال آفساید بود و یک پنالتی هم برای نفت آبادان گرفته نشد. همین امسال بازی با ذوب‌آهن، وریا غفوری یک ضربه به سر بازیکن آن‌ها وارد کرد و همه گفتند جریمه‌اش اخراج است. اما اخراج نشد و دو گل وارد دروازه حریف کرد. بازی دیروز هم که صحنه اول آفساید نبود اما خطا روی دروازه‌بان آن‌ها بود که گرفته نشد.

وی در ادامه گفت: بازی روز گذشته در دقیقه ۱۰ آقای دانشگر باید اخراج می‌شد که نشد. اشتباهات داوری یک چیز طبیعی است. یک زمانی به نفع پرسپولیس گرفته شده ولی خیلی مواقع به ضرر ما بوده است. از عمد که این کارها را انجام نمی‌دهند و داور هم مثل بقیه اشتباه می‌کند. نباید ضعف فنی و مشکلات تیمی خود را فقط بر سر داور بیاندازید. یک روز می‌گویند وزیر پرسپولیسی است و به آن گیر می‌دهند. روز دیگر می‌گویند پرسپولیس از داوری سود دیده و به ما ضرر می‌رساند. به جای اینکه آنقدر در مورد تیم ما صحبت کنند بیایند بر نقاط ضعف تیمشان تمرکز کرده و آن را رفع کنند. این خیلی بهتر است و می‌توانند پیشرفت کنند. دو، سه تیم در مورد تیم ما صحبت می‌کنند که ۲ برابر پرسپولیس هزینه کرده‌اند. تیم ما دو سال است اصلا بازیکن نگرفته اما استقلال چهار بازیکن را از دست داده اما ۱۷ بازیکن جذب کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)