پرسپولیس نیوز: سازمان لیگ فوتبال ایران با درخواست سرپرست باشگاه پرسپولیس برای حضور پسر کاپیتان فقید پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم موافقت کرد.

درحالی‌که کمتر از  ۶ ساعت دیگر به آغاز بازی پرسپولیس و سپیدرود در هفته سی‌ام لیگ برتر باقی مانده، ‌اما هم‌اکنون بیش از ۶ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند و ترافیک روانی در خارج از ورزشگاه را شاهد هستیم.

* حامی مالی جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت استیل آذین ایرانیان است که متعلق به حسین هدایتی است،‌ فردی که درگذشته عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بود و سکوی قهرمانی و تونل ورودی بازیکنان بر روی سکوی قهرمانی در اختیار لوگو به نام این شرکت قرار گرفته شده است.

*‌ هواداران پرسپولیس طرح موزائیکی جالبی را برای این مسابقه در نظر گرفته‌اند.

*‌ در حال حاضر حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ به همراه جمعیت حامیان هواداران در ورزشگاه آزادی حضور دارد و مشغول مونتاژ و آماده سازی سکوی قهرمانی پرسپولیس است.

*تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس که در ورزشگاه حضور دارند، شعار «حالا، حالا قهرمانیم» را سر دادند.

* سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرد گرشاسبی سرپرست محترم باشگاه درخواست کرده که هانی نوروزی پسر کاپیتان فقید پرسپولیس در مراسم جشن قهرمانی این باشگاه شرکت کند که سازمان لیگ با این درخواست به احترام کاپیتان فقید پرسپولیس موافقت کرده است.

دیدار دو تیم ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. این در حالی است که پرسپولیس سه هفته پیش از پایان مسابقات قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)