پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی ایران در پیامی، به شائبه‌های‌های که در خصوص اعتراض او به وضعیتش وجود دارد پاسخ داد.

مدتی است که در برخی رسانه‌ها اخباری درباره نارضایتی کارلوس کی‌روش از بلاتکلیف بودنش و مشخص نشدن وضعیت قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران شنیده می‌شود و در این میان هم برخی منابع خبری حتی در خارج از ایران (از جمله نشریه مارکای اسپانیا که نوشته کی‌روش تا زمان تمدید قراردادش با شلوار جین و در سکوت رسانه‌ای تیم ملی ایران را تمرین می‌دهد) شایعاتی منتشر کرده‌اند که تحمل آنها برای سرمربی پرتغالی تیم ملی سخت بوده است.

به همین دلیل کی‌روش در پیامی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی موضع خود را در مورد این موضوع مشخص کرده است.

کی‌روش نوشته است: برای بعضی راحت بودن حقیقت مهم است نه احترام و علاقه به واقعی بودن حقیقت. باورنکردنی است که یک شایعه رقت‌انگیز می‌تواند فراگیر شود بدون آنکه کسی آن را تأیید کرده باشد. اعتراض؟ سکوت؟ این خبری که درباره رفتار من به عنوان یک سرمربی حرفه‌ای فوتبال دست به دست می‌چرخد، رسماً‌ غیرقابل قبول است. اعتراض من این است؛ مطمئن شوم که تمرینات و آماده‌سازی این تیم انجام می‌شود حتی بدون آنکه قراردادی امضا کرده باشم، حتی بدون اینکه بدانم آیا در ایران ماندنی هستم، حتی بدون دانستن اینکه آیا فدراسیون منابع لازم برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی مناسب برای جام ملت‌های آسیا دارد.

کی‌روش در ادامه پیامش نوشته است: سکون من این است؛ پذیرش سختی شرایط و نیاز به آرامش برای حل آن به دلیل تمام مشکلات اقتصادی و اجتماعی که ایران امروز دارد از آن گذر می‌‌کند. حق با تو است ژوزه (مورینیو). احترام.

سرمربی تیم ملی ایران در خط آخر پیامش به اتفاقی اشاره کرد که چندی پیش در کنفرانس خبری اخیر هموطن ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد رخ داد و او از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست که به او احترام بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)