خبرگزاری پرسپولیس : ایمون زاید مهاجم لیبیایی – ایرلندی پرسپولیس حدود 40 روز است که از این تیم جدا شده و به بهانه هایی که در روزهای گذشته خوانده اید به کشور لیبی رفت اما دیگر برنگشت.

عدم بازگشت او نگرانی های کادر مدیریتی و فنی را افزایش داد تا جایی که مانوئل شخصاً از مسئولان باشگاه خواست این قضیه را پیگیری کنند ولی جواب زاید به پرسپولیسی ها بسیار نا امیدکننده بود: «من دیگر نمی توانم در ایران بمانم ، با جدایی ام موافقت کنید.»

روز گذشته در مورد این بازیکن شنیدیم او در ایرلند و در کنار خانواده اش به سر می برد. بر طبق نوشته خبرگزاری پرسپولیس، همچنین باشگاه اعلام کرده هر طور شده می خواهد تا پایان این هفته تکلیف زاید را مشخص کند. از سوی دیگر  از سوی چند باشگاه از کشورهای مختلف نیز پیشنهادات بسیار خوبی به دست زاید رسیده است.

زاید قبول کرده که به صورت توافقی بخشی از پول خود را از باشگاه پرسپولیس بگیرد و از این تیم برود. نکته ای که این روزها ، برخی رسانه ها به اشتباه در مورد آن اقدام به انتشار خبر می کنند سهمیه ای است که زاید پر کرده است.

طی روزهای گذشته اخباری منتشر می شد مبنی بر اینکه باشگاه برای جذب دو بازیکن خارجی ، منتظر است تا تکلیف زاید را زودتر مشخص کند. اگر زاید از تیم برود باشگاه برای جذب استفان آپیا و دیوید کارنی دستش بازتر است. همچنین می تواند امید نظری را پرسپولیسی کرده یا هافبک الاهلی مصر را به تهران بیاورد اما این قضیه صحت ندارد. چون اولاً آپیا هنوز قرارداد نبسته و ثانیاً کارنی سهمیه آسیایی محسوب می شود از سوی دیگر روبرتو د سوسا نیز از پرسپولیس رفته و نامی از او در لیست تیم نیست پس وجود نام زاید در لیست پرسپولیس ، هیچ تاثیری در روند یارگیری باشگاه ندارد.

به هر حال زاید خیال بازگشت ندارد و درخواست کرده به صورت توافقی از باشگاه جدا شود و در صورت موافقت این اتفاق تا پایان هفته رخ خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)