مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در واپسین ساعات سال 89 مقابل ملوان بندر انزلی شکست خورد.

 

ديدار تيم هاي ملوان و پرسپوليس از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختي انزلي و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد. امير حسين فشنگچي در دقيقه 15 از روي يك ضربه آزاد در پشت محوطه جريمه گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

محمد حيدري در دقيقه 25 پس از دريبل سه بازيكن پرسپوليس، براي ملوان گلزني كرد و پژمان نوري در دقيقه 54 گل دوم ملوان را به ثمر رساند تا ملوان دو بر يك پرسپوليس را شكست دهد.

در ديدار رفت هم فرهاد پورغلامي به عنوان سرمربي ملوان در ورزشگاه آزادي توانست پرسپوليس را با مربيگري علي دايي با نتيجه 3 بر 2 شكست دهد.

تورج حق‌وردي داور مسابقه به پژمان نوري، محمد حيدري، محمد همرنگ، محمد رستمي و محسن مسلمان از ملوان و حميد علي عسگر و سامان آقازماني از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

با اين برد ملوان 40 امتيازي شد و پرسپوليس 44 امتيازي باقي‌ماند و با يك شكست به استقبال ديدار حساس با استقلال خواهد رفت.دربي پايتخت روز 10 فروردين در سال 1390 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

*تركيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سامان آقازماني، حميدرضا علي عسگر، سپهر حيدري، عليرضا نورمحمدي، مازيار زارع( از دقيقه 42 تياگو فراگو( از دقيقه 80 مجتبي زارع))، حسين بادامكي، امير حسين فشنگچي( از دقيقه 57 اشپتيم آرفي)، محمد نوري،هادي نوروزي و غلامرضا رضايي
سرمربي: علي دايي

*تركيب ملوان انزلي:
علي حسني صفت، سعيد سالارزاده، هادي تاميني، ابوالحسن جعفري، عليرضا رمضاني، محمد همرنگ، پژمان نوري، محسن مسلمان( از دقيقه 80 هادي عزيزي)، محمد حيدري( از دقيقه 70 علي جراح‌كار( از دقيقه 82 محمد رستمي))، محمد نزهتي و مهدي دغاغله
سرمربي: فرهاد پورغلامي

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)