پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط شروع شد که نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد و دو تیم راهی رختکن شدند.

گادوین منشا در دقیقه ۱۶ گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند. در ادامه عمر خربین نیز در دقیقه ۳۰، از روی نقطه پنالتی برای الهلال گل زد.

محمد انصاری از پرسپولیس با کارت زرد داور مساتبقه جریمه شد. قضاوت این بازی حساس را گروهی از کشور عمان بر عهده دارند.

**گزارش نیمه نخست

بعد از گل تساوی بخش الهلال، بازیکنان پرسپولیس تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند که مدافعان الهلال راه را بر حملات این تیم بستند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک تمام شود.

گل برای الهلال: در دقیقه ۳۰، عمر خربین پشت ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت و با ضربه چیپ دروازه بیرانوند را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۲۹، محمد انصاری پشت محوطه جریمه بازیکن الهلال را زد اما، داور عمانی با تصمیمی عجیب و اشتباه پنالتی به نفع الهلال اعلام کرد.

در دقیقه ۲۰، سانتر محسن مسلمان به روی دروازه با ضربه سر منشا به اوت رفت.

گل: در دقیقه ۱۶، سانتر بازیکنان پرسپولیس روی دروازه الهلال با واکنش بازیکنان این تیم همراه شد که در بازگشت وحید امیری توپ را روی دروازه فرستاد و منشا با ضربه چکشی دروازه الهلال را فرو ریخت.

در دقیقه شش، شوت وحید امیری از پشت محوطه جریمه الهلال با فاصله زیادی از دروازه این تیم بیرون رفت.

در دقیقه چهار، بازیکن الهلال از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که توپ با برخورد به مدافعان پرسپولیس با فاصله کم از دروازه بیرانوند به کرنر رفت.

در دقیقه سه، در حالی که گادوین منشا در آستانه تک به تک شدن با دروازه بان حریف بود، کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علی‌پور.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، اوسامه هوساوی، عبدالله الحافظ، محمد جحفلی، سلمان الفرج، عبدالملک خیبری، نیکولاس میلیسی، کارلوس ادواردو، نواف العابد و عمر خربین

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)