بلاتکلیفی در دوران نقل و انتقالات شگرد سازمان ورزش علیه پرسپولیس ! استقلال در آرامش پرسپولیس در بحران 

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری‌فرد ابتدا قول داد تا پنج‌شنبه هفته گذشته سرمربی جدید پرسپولیس را مشخص کند اما این اتفاق تا امروز، شنبه 16 خرداد ماه به تعویق افتاده است.

از باشگاه پرسپولیس خبر رسید سرمربی جدید سرخ‌های پایتخت که یک خارجی نه چندان نام آشناست انتخاب شده و انصاری‌فرد منتظر OK سازمان تربیت‌بدنی است اما هنوز این موضوع بسیار مهم از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأیید نشده است. مدیر عامل پرسپولیس که از یک هفته قبل با مطرح کردن نام‌های بزرگ درصدد وقت گرفتن برای اثبات مدیریتش و کارآمدی خود بود حالا در آستانه پایان این مهلت نتیجه تلاش‌های پشت‌پرده‌اش را بروز نداده است. هنوز هیچ کس نمی‌داند استراتژی او برای فصل آینده چیست و همین سردر گمی بازیکنان را هم هوایی کرده است.

در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته با پایان مدت قرارداد خود منتظر شروع مذاکره برای تمدید قراردادهای خود هستند و پرسپولیس را اولویت نخست خود قرار داده‌اند، عباس انصاری‌فرد بدون توجه به این اتفاق مهم راه خود را می‌رود و قصد دارد با جذب بازیکنان مورد علاقه خود – که بدون کوچکترین کارشناسی لیست شده‌اند – به قول خودش ساختار کلی تیم را تغییر دهد.

همین دو بحث عمده که ناکارآمدی مدیریت فعلی پرسپولیس را عیان می کند برای تصور پایان یافتن دوره دوم مدیریت عباس انصاری‌فرد کافی است. انصاری‌فرد که بعد از شکست در لیگ قهرمانان با تبصره و تک ماده در راس هرم باشگاه مردمی و پرطرفدار پایتخت ماندگار شد و به مدت 10 روز در پست خود بقا یافت حالا دوباره پایه‌های صندلی خود را لرزان می‌بیند.

گفته می‌شود مهلت کوتاهی که برای ارائه کارآمدی انصاری‌فرد به وی داده شده بود به پایان رسیده و حالا که نتیجه چیزی نبوده که هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها را مجاب کند او تا چندی دیگر برکنار خواهد شد. شاید هم پروسه برکناری «مدیر ناکارآمد» حداقل یک هفته دیگر به طول بیانجامد اما چیزی که صحت دارد پایان کار عباس انصاری‌فرد در پرسپولیس است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)