پرسپولیس نیوز : تیم الاهلی عربستان با شکست پاختاکور ازبکستان به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

دومین بازی هفته پایانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز (سه‌شنبه) به میزبانی تیم الاهلی عربستان از تیم پاختاکور ازبکستان برگزار شد که الاهلی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. عمر السومه (۶۹) و عبدالرحمن غریب (۳+۹۰) زننده دو گل تیم الاهلی عربستان گل بودند. تنها گل تیم پاختاکور ازبکستان نیز در دقیقه ۸۸ توسط ایگور سرگی‌اف حاصل شد.

براساس این گزارش، در نخستین بازی این گروه دوشنبه شب تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۲ بر صفر السد قطر را مغلوب کرد.

در جدول رده‌بندی نهایی گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم السد قطر با ۱۰ امتیاز صدرنشین شد و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد. تیم الاهلی عربستان با ۹ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول نیز به مرحله بعدی راه یافت. در این گروه تیم‌های پاختاکور ازبکستان (۸ امتیاز) و پرسپولیس ایران (۷ امتیاز) رتبه‌های سوم و چهارم را به دست آوردند.

پرسپولیس تنها تیم گروه بود که توانست تفاضل گل مثبت داشته باشد اما در رده آخر قرار گرفت که نشان از نتایج دور از واقعیت این گروه و حذف نایب قهرمان فصل گذشته تنها به دلیل اشتباهات فاحش داوری است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)