مرجع خبری پرسپولیس :  علی کریمی در تمرین امروز پرسپولیس پس از چند روز غیبت پا به توپ شد.

 

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با تیم الهلال عربستان از ساعت 10:50 صبح امروز شنبه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

*دنیزلی در ابتدای تمرین، 10 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد.

*معمارزاده به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا و زاید به دلیل تورم پایش با تشخیص پزشکان و دنیزلی تمرین نکردند. این دو نفر زیر نظر کادر پزشکی در سالن بودند.

*اولادی که پس از مدت‌ها دیروز اختصاصی تمرین کرد، امروز تنها نظاره‌گر و کنار زمین نشسته بود.

*دروازه‌بان‌ها زیر نظر انور به تمرین پرداختند.

* قانون جدید دنیزلی برای خبرنگاران هم در نوع خود جالب بود. او که ابتدا اعلام کرده بود تنها 48ساعت قبل از بازی تمرینات پشت درهای بسته است، امروز که 72ساعت به بازی با الهلال مانده، تنها 20دقیقه به خبرنگاران اجازه داد در کنار تمرین باشند و سپس آنها را به بیرون هدایت کرد.

*حدود 20هوادار پشت درهای بسته بودند و از عملکرد برخی بازیکنان انتقاد کردند. برخی هواداران نیز در نامه‌هایی به بازیکنان که در پاکت در بسته بود گلایه‌های خود را اعلام کردند.

*علی پروین پس از گذشت 30دقیقه در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد، وی که چهره‌اش بسیار در هم بود با عکس یکی از روزنامه‌ها که پرسپولیس دهه 60را نمایش داده بود مواجه شد. پروین با دیدن این عکس که خودش هم در آن بود دستی روی عکس ناصر محمدخانی کشید و گفت: همین ناصر یک دنیا بود، این ناصر همه پرسپولیس بود. پروین درباره خودش علیرغم سؤال متعدد خبرنگاران حرفی نزد.

*پرسپولیسی‌ها به دو تیم زرد و طوسی تقسیم شدند و به فوتبال پرداختند. در تیم زرد هوشیار، کنعانی، شیری، نورمحمدی، محمد، شکوری، فشنگچی، آقازمانی، مهدوی‌کیا، کاظمیان و هاشمیان بودند. در تیم طوسی نیز ادوکوویچ، علی‌عسگر، ممددوتال، نصرتی، پولادی، بادامکی، مازیار زارع، نوری، علی کریمی، غلامرضا رضایی و نوروزی حضور داشتند.

* کریمی که روز گذشته اختصاصی تمرین کرده بود امروز پا به توپ شد.  

*حامد لک دروازه‌بان تیم صبای قم نظاره‌گر تمرین پرسپولیس بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)