مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه اتفاقات و حوادث دور و اطراف پرسپوليس و باشگاه زياد است اكثر قريب به اتفاق بازيكنان به نوعى با استفاده از حرفه اى گرى اصلاً وارد اين مسائل نمى شوند و با تمام حواس خود را به تمرين و حضور مؤثر در مستطيل سبز معطوف كرده اند. يكى از نفرات ايوان پترويچ مرد موبورسرخپوشان است كه پس از چند بازى وقفه در حضور در تركيب اصلى پرسپوليس بازگشت خوبى به تركيب ۱۱ نفره سرخ ها داشته است. ايوان پترويچ در پاسخ به سؤالات مطرح شده از سوى ما چنين گفت:

pnnc • از آخرين وضعيت پرسپوليس كمى برايمان صحبت مى كنى؟
– شرايط خوبى است. بعد از اينكه سفرمان به امارات لغو شد برنامه هاى تمرينى مان را در تهران دنبال كرديم و چند روز بيشتر براى بازى با پاس برنامه تمرين را مرور كرديم تا با آمادگى صددرصد براى شكست دادن اين تيم به همدان سفر كنيم.

pnnc • لابلاى حرفهايت از عدم سفر به امارات و لغو بازى با شارجه صحبت كردى. خيلى ها معتقدند اين مسأله به نفع پرسپوليس تمام شد. تو چه نظرى داری؟

– خودم خيلى دوست داشتم حتماً در امارات مقابل الشارجه بازى مى كردم علتش هم اين است كه مى خواستيم اولين پيروزى خارج از خانه مان را در آسيا كسب مى كرديم اما به هر حال اين اتفاق رخ نداد و حيف شد كه اين سفرمان كنسل شد.

pnnc • و اينكه فكر مى كنى حتماً اين بازى در صورت انجام با برد پرسپوليس همراه مى شد؟

– قطعاً. ما روز به روز بهتر مى شويم و با ۲ پيروزى در جام حذفى و پاك شدن خاطره تلخ بازى عجيبمان در قطر مطمئن بودم با پيروزى و هر ۳ امتياز بازمى گشتيم.

pnnc • با انصراف الشارجه و پيروزى الشباب مقابل الغرافه صعود پرسپوليس حتمى شد و ديگر نتيجه بازى مستقيم مقابل الشباب زياد مهم نيست؟
– درست است كه ما صعود كرديم اما در بازى آخر هم برنامه داريم ما بايد با اقتدار و قدرت كامل به عنوان تيم اول به مرحله بعد برويم و اين مسأله در صورت پيروزى ما مقابل الشباب امكان پذير است ما بايد قدرتمان را به رخ حريفمان در مرحله بعدى بكشانيم.

pnnc • برويم سراغ بازى با پاس، ديدارى كه يك قدم ديگر پرسپوليس را به قهرمانى نزديك تر مى كند. فكر مى كنى پاس هم مثل سپاهان، مقابل پرسپوليس شكست بخورد و حذف شود؟
– تيم پاس يك تيم خوب و جنگنده است. به نظر من آنها مربى خوبى چون وينكو بگوويچ دارند. مربى كه پرسپوليس را خوب مى شناسد. مسأله ديگر كه براى اين بازى جالب است، ميزبانى حريف ما مى باشد. آنها در ليگ هم در شهر خودشان، مقابل ما خيلى خوب و جنگنده ظاهر شدند و اگر آمار بازى هاى اين تيم در ديدارهاى خانگى را مرور كنيم متوجه مى شويم پاس، در بازى هاى خانگى مقابل كمتر تيمى شكست خورده اما با وجود همه اين مسائل ما هم به اندازه كافى قدرت داريم تا اين تيم را در خانه شكست دهيم و به مرحله بعدى صعود كنيم.

pnnc • پيش بينى ات از نتيجه اين بازى چيست؟
– ما مى جنگيم تا پيروز شويم. از دقيقه يك تا ۹۰ برنامه داريم. هر چند كه پيش بينى كردن خيلى سخت است و نمى توان فوتبال و اتفاقات عجيب و غريب آن را پيش بينى كرد اما هر چقدر آنها قدرت دارند ما دو برابر آنها تلاش مى كنيم. پرسپوليس براى كسب قهرمانى و سهميه آسيايى مى جنگند و بايد با پيروزى از زمين بيرون بياييم. مطمئن باشيد آنقدر مى جنگيم تا قهرمان جام حذفى شويم.

pnnc • به پايان قراردادات با پرسپوليس زمانى نمانده و خيلى ها دوست دارند بدانند ايوان پترويچ براى فصل بعد خود چه برنامه اى دارد؟
– فعلاً كه تمام حواس و فكرم روى بازى هاى باقى مانده در جام حذفى و ليگ آسياست و صحبت خاصى هم ندارم اما پس از بازى ها، فكرهايم را خواهم كرد و پيشنهادات را مورد بررسى قرار مى دهم اما اولويت اول من با پرسپوليس است. فعلاً هيچ چيز معلوم نيست اما براى فصل بعد اول با پرسپوليس صحبت مى كنم و بعد از آن اگر شرايط فراهم نبود، تصميم جديد را اعلام خواهم كرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)