مرجع خبری پرسپولیس : شبكه‌ي سه سيما در هفته‌ي پيش‌رو با پخش زنده‌ي مسابقات ليگ‌هاي باشگاهي در اروپا كه اوج هيجان آن «ال‌كلاسيكو» اسپانيا خواهد بود، اين مسابقات را پوشش تصويري خواهد داد.

 

مهم‌ترين رقابت‌هاي باشگاهي در ايتاليا، اسپانيا و انگليس به‌همراه ليگ برتر ايران هفته‌ي آينده به‌طور مستقيم از شبكه‌ي سه سيما پخش خواهند شد.‌

فردا ـ‌ شنبه ـ ‌از هفته‌ي پانزدهم ليگ برتر انگليس، ديدار تيم‌هاي استون ويلا و آرسنال از ساعت 16 و 15 دقيقه پخش خواهد شد. پس از آن از ساعت 23 و 15 دقيقه از هفته‌ي چهاردهم كالچوي ايتاليا ديدار تيم‌هاي يوونتوس و فيورنتينا به‌روي آنتن خواهد رفت.

روز يكشنبه از هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال كشور، مسابقه‌ي تيم‌هاي ملوان بندرانزلي و استقلال تهران از ساعت 15 از شبكه سه پخش خواهد شد.

 

در همين روز ديدار تيم‌هاي نيوكاسل و چلسي از هفته‌ي پانزدهم ليگ برتر انگليس به ‌روي آنتن خواهد رفت. پس از آن ديدار تيم‌هاي تاتنهام و ليورپول از ساعت 19 و 30 دقيقه پخش مستقيم خواهد شد و از ساعت 23 و 15 دقيقه نيز از رقابت‌هاي باشگاهي ايتاليا دو تيم پالرمو و آاس رم رو در روي يكديگر قرار خواهند گرفت.

روز دوشنبه در حساس‌ترين ديدار باشگاهي قاره‌ي اروپا، ديدار تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد معروف به «ال كلاسيكو» از ساعت 23 و 30 دقيقه براي علاقه‌مندان پخش خواهد شد. البته پيش از آن از ساعت 15 ديدار تيم‌هاي پيروزي تهران و فولاد مبارکه سپاهان از رقابت‌هاي ليگ برتر كشور پخش خواهد شد.

پخش مستقيم رقابت‌هاي فوتبال روز جمعه ـ 12 آذر ماه ـ با ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و پاس همدان در ساعت 15 پيگيري خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)