اوضاع حاکم بر شاهین بوشهر همچنان حکایت از بحران سنگینی در این باشگاه دارد. پس از آن که بازیکنان قید حضور در این تیم را زدند و راهی شهرهای خود شدند ، این تیم به همدان هم نرفت و مقابل الوند به احتمال فراوان سه  بر صفر بازنده خواهد شد.

عصر امروز مدیرعامل باشگاه حکم برکناری ناصر رفیعی سرپرست تیم را صادر کرد. گفته می شود دلیل این امر عدم گزارش اعتصاب بازیکنان به فدراسیون بوده است.

به دنال این موضوع محمد حسن ماهینی (پدر حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس) جانشین رفیعی شد. ایم مسئله به استعفای حمید کللی فر منجر شد. او در گفت و گو با گل گفت:من در این مدت شرمنده بازیکنانم شدم و هر چه به من وعده دادند من هم به آنها منتقل کردم و عاقبت هم یک ریال پول به باشگاه نیامد. از همه آنها که تا حالا به خاطر من صبر کرده بودند عذر خواهی و تشکر می کنم و انشاالله من را ببخشند.برای کارهایشان هم با باشگاه هماهنگ باشند و فراموش نکنند چشم هواداران فقط به آنهاست و این تیم تنها دلخوشی هواداران است.

وی ادامه داد: به بوشهر برگشته بودم تا در کنار هواداران روزهای خوب گذشته را تکرار کنیم اما این آوار برجای مانده از گذشته و شرایط نابسامان فعلی بگونه ای است که از دست من کاری برنمی آید و از هواداران هم بابت حمایت هایشان ممنونم و امیدوارم مرا حلال کنند.

وی در مورد این که آیا ممکن است با عدم پذیرش استعفایش،به تیم برگردد گفت: تیمی باقی نمانده که من برگردم. من استعفا داده ام و بودنم به نفع هیچکس نیست. انشاالله مسئولین بتوانند اوضاع را سر و سامان ببخشند و شاهین را نجات دهند.من هم می روم به زندگی ام برسم. در این مدت فشار زیادی را تحمل کردم و باید استراحت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)