شنبه 28 دی(19:11)

مرجع خبری پرسپولیس: پاداش بازيكنان پرسپوليس تحويل خوردبين داده شد

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز پاداش بازيكنان را از باشگاه دريافت كرد. بنا بر قول قبلي مسئولان باشگاه پرسپوليس محمود خوردبين پس از تمرين امروز در باشگاه پرسپوليس حضور پيدا كرد و پاداش بازيكنان را براي پرداخت به آنها دريافت كرد.پاداش بازي‌هاي پاس همدان و فولاد خوزستان به خوردبين تحويل داده شده است. همچنين بنا بر قول هدايتي پاداش ويژه‌اي براي بازيكنان در نظر گرفته شده است كه به سرپرست تيم تحويل داده شده است.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز از ساعت 11 در حضور محمد خاکپور و در آكادمي ملي المپيك برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان اصلي در ديدار روز گذشته به ريكاوري پرداختند و بازيكنان ذخيره به مدت يك ساعت با دويدن‌هاي استقامتي، سرعتي و حركات كششي تمرينات خود را پيگيري كردند.سپس كليه بازيكنان به استخر و سونا رفتند.

نکات تمرین امروز در ادامه مطلب:

 در تمرين امروز تنها مازيار زارع غايب بود.  محمد خاكپور دقايقي در تمرين پرسپوليس حضور پيدا كرد و با بازيكنان و افشين پيرواني به گفت‌وگو پرداخت.  افشين پيرواني و احمدرضا عابدزاده امروز با لباس شخصي نظاره‌گر تمرين سرخپوشان بودند.
 افشين پيرواني در ابتداي تمرين امروز به مدت 10 دقيقه با بازيكنان به گفت و گو پرداخت و از آنها خواست برد روز گذشته را فراموش كنند و به فكر بازي‌هاي روز‌هاي آينده باشند.
 
 ورزشكاران تيم‌هاي مختلف ملي كه در آكادمي ملي المپيك حاضر بودند از نزديك تمرين امروز پرسپوليس را تماشا كردند .  تمرين پرسپوليس ساعت 12:30 به پايان رسيد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)