مرجع خبری پرسپولیس: تعطيلات طولاني نيم فصل دوم ليگ برتر براي پرسپوليس و البته تمام تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها از عصر روز پنج‌شنبه آغاز شد.

پرسپوليس بدون ريكاوري و از روز جمعه به تعطيلات 5 روزه رفت. قرار است از چهارشنبه دوباره كار استارت بخورد و بعد از سه چهار روز تمرين در تهران، تيم براي شركت در تورنمنتي چهارجانبه راهي تركيه شود. بعد از بازگشت از تركيه به احتمال فراوان تيم براي شركت در تورنمنتي 6 جانبه راهي امارات خواهد شد و مجموع اين بازي‌هاي تداركاتي و اردوها بخش مهمي از برنامه پرسپوليس در تعطيلات 37 روزه را پر خواهد كرد.

پرسپوليس بعد از ورود به بحراني عظيم كه اين تيم را به ميانه جدول نزول داد و البته حاشيه‌هاي بسياري به وجود آورد با يك برد سخت وارد تعطيلات شد. بسياري از اين پيروزي‌ به منزله گام اول براي خروج از بحران نام بردند. گامي كه فقط به منزله استارت اوليه خواهد بود و به دنبال آن بايد كار اصلي را آغاز كرد.

 

مهمترين نكته در اين ميان البته مساله‌اي است كه علاقه‌مندان، اهالي فوتبال و آنهايي كه به مسائل پرسپوليس ريز مي‌شوند روي آن اتفاق نظر دارند، اين تعطيلات به نفع پرسپوليس تمام شد. 37 روز فرصت كوتاهي نيست بلكه از اين تعطيلات طولاني مي‌توان براي بازسازي تيمي كه در تمام مناطق زمين مشكل فني دارد به درستي بهره برد.

علي دايي و همكارانش در كادر فني البته روي اين مسأله وقوف كامل دارند و اضافه شدن ژلكو مياچ كروات نيز با همين تفكر انجام خواهد گرفت. دايي قصد دارد تيمش را بسازد. او به نيروهايش اعتقاد دارد و البته از آنجايي كه تيم فعلي با نظر مستقيم وي بسته شده نمي‌تواند از كمبودهايش كه اتفاقا زياد هم هست بنالد. او مجبور است از همين نيروها بهترين بازدهي را استخراج كند و تيمي بسازد كه ذوب‌آهن تاكتيكي را مبهوت كرد و دو سه بازي كم نقص ارائه داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)