مرجع خبری پرسپولیس : محمود كلهر از جمله پيشكسوتان با تجربه پرسپوليس است كه هميشه با نقطه نظرات خود سعى كرده تا در صورت امكان به تيم محبوبش كمك كند. با توجه به نتايج اخير پرسپوليس به سراغ كلهر رفتيم و گفت وگوى كوتاهى با وى انجام داديم كه در ادامه از نظرتان مى گذرد:


• نظرتان در ارتباط با شرايط فعلى پرسپوليس چيست؟
– پرسپوليس تا اينجاى فصل نتايج خوبى گرفته است و بهترين مهره هاى ليگ را در اختيار دارد اما متاسفانه در نتيجه گيرى دچار مشكل شده است و اين بر مى گردد به خط حمله. كادر فنى پرسپوليس بايد در تمرينات بيشتر روى كارهاى تهاجمى كار كنند.

 

• خط دفاع را در گل خوردن مقصر نمى دانيد؟

 

– وقتى كه يك تيم گل مى خورد تمام تيم مقصر هستند. علت گل خوردن پرسپوليس در دقايق پايانى اين است كه خط دفاع پوشش لازم را در يك سوم دفاعى انجام نمى دهد و اين باعث مى شود كه مهاجمان حريف موقعيت گلزنى پيدا كنند. اگر دفاع با تمركز بيشتر كار خود را دنبال كند موفق تر خواهد بود. چرا كه بازيكنان بزرگ و ارزشمندى در اين پست بازى مى كنند.

 

 

• تعطيلات ليگ به تيمهاى مدعى كه تازه به شرايط بازى عادت كرده اند ضربه نمى زند.
– به عقيده من اين تعطيلات فرصت خوبى براى دايى است كه روى نقاط ضعف تيم بيشتر كار كند تا با شروع بازيهاى ليگ نتايج لازم را بگيرد و با اختلاف امتياز صدر جدول را به خود اختصاص بدهد. براى وى آرزوى موفقيت مى كنم و مطمئنم كه پرسپوليس با دايى به روزهاى اوج خود مى رسد.

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)