پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیداری دوستانه سرخپوشان پاکدشت را گل‌باران کرد.

تیم بازیکنان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در جریان دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف سرخپوشان پاکدشت رفت و در نهایت تواسنت ۷ بر ۳ این تیم لیگ یکی را شکست دهد.

در ترکیب پرسپولیس بازیکنانی چون راداشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، احسان حسینی، آدام همتی، حسین ماهینی، سعید حسین‌پور، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده و مهدی عبدی حاضر بودذند.

طبق برنامه بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان به رفته بودند، ریکاوری کردند و محل تمرین را ترک کردند.

تیم ترکیب اصلی بازی با نفت مسجد سلیمان، تمرین ریکاوری خود را امروز شنبه در حاشیه بازی دوستانه انجام داد. ملی‌پوش پرسپولیس در تیم ملی المپیک هم در این بخش از تمرین حاضر بود. ملی‌پوش جوانان هم که قرار است امروز برای امیدها بازی کند به تماشای بازی و تمرین اکتفا کرد.

تیم ترکیب اصلی بازی جمعه برابر نفت مسجد سلیمان، امروز از حدود ساعت ۱۲ و لحظاتی بعد از شروع نیمه دوم بازی دوستانه برنامه ریکاوری خود را در کنار زمین و با دویدن زیر نظر مربی بدنساز انجام داد.

تیم اصلی را امیر روستایی نیز همراهی کرد که در بازگشت از اردوی تیم ملی المپیک، امروز در محل تمرین حاضر شده بود.

آریا برزگر هم که روز پنجشنبه ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم جوانان حضور داشت و گلزنی کرده بود، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی به تماشای تمرین و مسابقه اکتفا کرد.

وی که بنابر اعلام سرپرست تیم امید، قرار است امروز یک نیمه برای این تیم به میدان برود، به همین دلیل از حضور در بازی معاف بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)