پرسپولیس نیوز: مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم مهاجمی آفریقایی را مدنظر دارند که فعلاً باشگاهی فرانسوی را خواهان خود می‌بیند.

باشگاه پرسپولیس چند هفته‌ای است که درگیر جذب مهاجم مدنظر گابریل کالدرون است و در این رابطه با چند گزینه از کشور‌های آفریقایی و اروپایی و همچنین آمریکای جنوبی وارد مذاکره شده‌اند که تا به امروز این مذاکرات نتیجه‌ای در بر نداشته است.

یکی از این بازیکنان مادیبو مایگا، مهاجم چپ پا از کشور مالی است که باشگاه پرسپولیس به خواسته گابریل کالدرون با او وارد مذاکره شده و منتظر پاسخ نهایی‌اش برای آمدن به جمع سرخپوشان است. گویا این بازیکن در حال مذاکره با یک باشگاه فرانسوی است و چنانچه به نتیجه نرسد برای مذاکره نهایی با پرسپولیس طی ۲۴ ساعت آینده به ایران خواهد آمد.

کالدرون خیلی علاقه‌مند بود چند هفته قبل مهاجم جدید تیمش را در تمرینات در اختیار داشته باشد تا او را برای بازی‌های لیگ از نظر بدنی آماده و با دیگر نفرات هماهنگ کند که خواسته وی تا به امروز از سوی باشگاه پرسپولیس برآورده نشده است.
مایگا ۳۱ ساله و ۱۸۵ سانتی متری هموطن شیخ دیاباته سابقه بازی در باشگاه های لومان، سوشو، وستهام، کویینز پارک رنجرز، متز، النصر عربستان، الاتحاد امارات، عجمان امارات را دارد و فصل گذشته در بوریرام تایلند بازی کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)