مرجع خبری پرسپولیس : هفته شانزدهم لیگ برتر از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز شده و روز شنبه هفته پیش رو به پایان می رسد تا تیم‌های لیگ برتری برای تعطیلات 21 روزه نیم فصل آماده شوند.

روند روبه رشد پرسپولیس که با پیروزی مقابل سایپا کرج و تراکتورسازی تبریز شدت گرفته بود با شکست برابر استیل آذین تهران متوقف شد. شاگردان کرانچار در روزی که رده دوم جدول را نشانه گرفته بودند، مقابل استیل آذین شکست خوردند تا به رده هفتم جدول سقوط کنند.

سرخپوشان تهرانی تنها شش روز پس از آن شکست تلخ بازهم در آزادی به میدان می روند. حریف آنها در این بازی ابومسلم است که با هشت امتیاز در انتهای جدول جای دارد. پرسپولیس که در مصاف با 4 تیم انتهای جدولی شاهین بوشهر، راه آهن شهرری، فولادخوزستان و پاس همدان سه تساوی کسب کرده و فقط یکبار به پیروزی رسیده است، نمی تواند خود را مقابل تیم ابومسلم از پیش برنده بداند، به ویژه در شرایط فعلی که این تیم متاثر از حضور فرهاد کاظمی غیر قابل پیش بینی نشان می دهد.

بازی با ابومسلم، می تواند نقطه عطف باشد. برتری مقابل این تیم مشهدی روزهای آرام و بی حاشیه تعطیلات نیم فصل را برای سرخپوشان به دنبال دارد و به تبع آن شکست و تساوی علاوه بر سقوط چند پله ای تیم کرانچار را وارد بحران می کند.

ابومسلم با پشت سرگذاشتن روزهایی بحرانی کم کم به آرامش نزدیک می شود. این تیم هنوز طعم پیروزی را نچشیده و دستیابی به یک پیروزی بزرگ نسخه‌ای شفابخش برای تیم فرهاد کاظمی است. غلبه بر پرسپولیسی که تا به امروز در 11 بازی خانگی، فقط 4 پیروزی کسب کرده و پنج تساوی و 2 شکست در کارنامه‌اش دیده می شود، تیمی شکست ناپذیر در آزادی نیست و کاظمی و تیمش می توانند بلندپروازانه به فکر شکست این و دستیابی به اولین پیروزی فصل باشند.

کاظمی که فصل گذشته با شکست از پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نیمکت مربیگری سپاهان وداع کرد، عصر پنجشنبه با نشستن روی نیمکت ابومسلم به لیگ برتر بازمی گردد. بازگشت او به آزادی خاطرات زیادی را تداعی می کند، شاید دیدار فردا نیز روزی خاطره انگیز باشد.

– برنامه هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
پنجشنبه – 14/8/88
* پرسپولیس – ابومسلم خراسان، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی تهران
جمعه – 15/8/88
* پاس همدان – سایپا کرج، ساعت 14:15، ورزشگاه قدس همدان
* پیکان قزوین – سپاهان اصفهان، ساعت 14:15، ورزشگاه شهید رجایی قزوین
* صبای قم – ملوان انزلی، ساعت 14:15، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* استقلال اهواز – تراکتورسازی تبریز، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی اهواز
شنبه – 16/8/88
* ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان، ساعت 14:15، ورزشگاه ذوب آهن فولاد شهر
* مس کرمان – استیل آذین تهران، ساعت 14:15، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* شاهین بوشهر- مقاومت شهید سپاسی، ساعت 16:30، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
* راه آهن شهرری – استقلال تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی تهران

منبع:مهر
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)