مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به حساسیت AFC و البته فدراسیون جهانی فوتبال نسبت به جدایی این ورزش از هرگونه فعالیت سیاسی بیم آن می رود این دست اقدامات موجب مشکلاتی بزرگ برای تیم پرسپولیس شود.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ برخی محافل خبری امروز از برنامه ریزی برای حضور جمعی در ورزشگاه آزادی و سر دادن شعارهایی علیه رژیم «آل سعود» خبر داده و برخی دیگر درخواست لغو این بازی را مطرح کرده اند.


بر اساس این گزارش این عده از دانشجویان روز سه شنبه با حضور در ورزشگاه آزادی ضمن پوشیدن پیراهن هایی در حمایت از تحولات بحرین و یمن علیه رژیم آل سعود شعار خواهند داد.

این در حالیست که بازی پرسپولیس و الاتحاد در چهارچوب دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا زیر ذره بین رسانه های منطقه خواهد بود و این دست اقدامات با توجه به حساسیت فدراسیون جهانی فوتبال نسبت به مبرا بودن این ورزش از هرگونه حرکت سیاسی ممکن است با پیامدهای منفی علیه پرسپولیس مواجه شود.

 

از طرف دیگر جمعیت دیگری با نام “پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام” خواستار عدم حضور پرسپولیس مقابل الاتحاد و لغو بازی با تیم سعودی شده است.

 

در بخشی از متن بیانیه این جمعیت آمده است : «ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام يقين دارد كه بازيكنان و هواداران تيم پرسپوليس با اندكي تعمق، “قطعيت ” پيروز شدن در آزمون الهي را به “احتمال ” برد در زمين چمن ترجيح مي‌دهند و مايل نخواهند بود تا با پذيرش رويارويي با تيم سعودي در شرايط اشغال بحرين و جنايات فجيع عليه مردم مسلمان آن ديار، نام نيك خويش را مخدوش سازند و آن را به زشتي در تاريخ ورزش كشور ثبت كنند.

علي ايحال نظر به اين كه تيم پرسپوليس كماكان تحت پوشش مالي و مديريتي دولت اسلامي است، ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام با جديت و قاطعيت از مقامات مسوول دولتي و ورزشي مي‌خواهد تا هرچه زودتر با ابلاغ تصميم ملت ايران در لغو بازي با تيم سعودي در شرايط فعلي، از وقوع چنين عار و فاجعه‌اي پيشگيري كنند و با تداوم اين مسير اشتباه، آن هم به هزينه بيت‌المال مسلمين، بر زخم‌هاي مردم مظلوم بحرين نمك نپاشند.

 

بديهي است چنانچه مسوولين با بي‌تفاوتي اين خواسته منطقي را كه حداقل حمايت عملي از ملت مقاوم بحرين و كمترين پاسخ به گستاخي متجاوزان قداره‌بند سعودي است ناديده بگيرند و بدين لحاظ بين خود و اصول اساسي نظام اسلامي و ملت انقلابي ايران فاصله افكنند، علاوه بر عقاب الهي بايد پاسخگوي ظلمي باشند كه با تقويت شبهه عدم تفاوت ايران با ديگر دولتهاي منطقه، به اين نظام مقدس و مردم مقاوم آن روا داشته‌اند.

البته جوانان غيرتمند و دغدغه‌دار نهضت جهاني اسلام به وظيفه خود آگاه بوده و در عرصه عمل حاضرند؛ لكن اميد است با اقدام قاطع و به موقع در تحريم بازي فوتبال روز سه شنبه 13 اردبهشت، ننگ جدايي راه ملت از دولت، از ساحت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دور شود! » / انتهای گزارش

 

 

پرسپولیس به عنوان یک تیم معتبر در سطح آسیا لازم است با تامل در این خصوص عمل کند. بی شک هیچکس با حمایت حق مخالف نیست اما مخالفتی که در جای مناسبی ابراز نشود علاوه بر در پی نداشتن نتیجه لازم مشکلاتی از این دست را هم در پی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)