پرسپولیس نیوز : برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه قصد دارند یکبار دیگر از هواداران خود کمک مالی بگیرند.
پرسپولیس باز هم از هوادارانش کمک مالی می‌گیرد؟

با نامه سومی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به مسئولان این باشگاه داده تا مطالباتش پرداخت شود ادامه حضور او در این باشگاه را با ابهام روبه‌رو کرده است و این احتمال وجود دارد که برانکو که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به دلیل عدم تعهدات مالی این باشگاه طبق قرارداد با پرسپولیس فسخ کرده و به تیم‌های خواهانش برود.

باشگاه پرسپولیس تا روز دوشنبه ۲۷ خرداد فرصت دارد تا بتواند حدود ۶۲۰ هزار یورو را به برانکو بپردازد تا با او تسویه حساب کند اما از آنجایی که چنین مبلغی در حساب باشگاه پرسپولیس نیست به همین دلیل شرایط به گونه‌ای است که احتمال رفتن برانکو از پرسپولیس بیشتر از ماندنش در این تیم است. هرچند که تلاش‌هایی در حال انجام است تا مطالبات برانکو و دستیارانش پرداخت شود. اما نداشتن منابع مالی باعث شده تا کار برای مدیران باشگاه پرسپولیس بسیار سخت شود.

برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حل این مشکلات مالی یک بار دیگر طرح کمک گرفتن از هواداران را در نظر دارند و احتمالاً با اعلام یک شماره حساب درخواست کمک مالی از هواداران خود را خواهند داشت که البته بعید است با این وضعیت و در شرایط بد اقتصادی که مردم گرفتار آن هستند این طرح بتواند به مسئولان باشگاه پرسپولیس کمک زیادی کند. به نظر می‌رسد طی روزهای آینده درخواست کمک از سوی باشگاه پرسپولیس به هواداران‌شان یکبار دیگر علنی شود.

این طرح پیش از این در زمان مدیریت علی اکبر طاهری در پرسپولیس انجام شد که طی دو مرحله مبالغی هم به دست آمد که نه میزان دقیق آن مشخص شد و نه محل خرج شدن آن معلوم گشت و حالا در این شرایط احتمالاً مسئولان باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر قصد دارند این طرح شکست خورده را به اجرا بگذارند تا بلکه بتوانند گوشه‌ای از مشکلات مالی این باشگاه را حل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)