پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهر خودروی مشهد در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهر خودروی مشهد در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست آن به برتری ۲ بر صفر میزبان انجامید.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، روح‌الله سیف‌اللهی، اکبر صادقی، حسین مهربان، علی نبی‌زاده، محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی و حسین مرادمند.

داور: علی صفایی

دقیقه ۳: ضربه ایستگاهی برای شهر خودرو از فاصله‌ای دور توسط روح‌الله سیف‌اللهی به سمت دروازه پرسپولیس شلیک شد که رادوشویچ با واکنشی خوب تن به کرنر داد.

دقیقه ۹: علی علیپور پس از ورود به محوطه جریمه و فریب مدافع پیش رو، پاس در عرض خود را به محوطه شش‌قدم ارسال کرد. مهدی ترابی نتوانست این پاس را تبدیل به گل کند، اما پس از او وحید امیری با ضربه‌ای آرام و بغل پا توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۱۱: مهدی ترابی این بار قصد داشت با پاس در عرض هم تیمی‌های خود را صاحب موقعیت گل کند که مهدی رحمتی تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۳: علی علیپور با پاس در عمق محمد نادری را صاحب موقعیت کرد که شوت او راهی اوت شد.

دقیقه ۱۶: پاس احمد نوراللهی به محوطه جریمه به وحید امیری رسید که این بازیکن پس از چرخش توپ را به بشار رسن تقدیم کرد تا هافبک عراقی پرسپولیس با شلیکی محکم توپ را به سقف دروازه شهر خودرو بچسباند.

دقیقه ۲۴: وحید امیری اقدام به پرتاب اوت بلند کرد که فرشاد فرجی توپ را برگشت داد تا توپ به بشار رسن برسد و این بازیکن بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد، اما ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: علی علیپور شوتی را به سمت دروازه شهر خودرو شلیک کرد که توپ پس از برخورد با دو مدافع این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۳: شهر خودرو پس از ۴۰ دقیقه که نتوانسته بود حمله مناسبی روی دروازه پرسپولیس انجام دهد، صاحب موقعیت خوبی از جناح راست پرسپولیس شد که ضربه محمدعلی فرامرزی را رادوشویچ مهار کرد.

دقیقه ۴۵: نقشه قبلی شهر خودرویی‌ها بار دیگر از جناح راست پرسپولیس تکرار شد که این بار حسین مهربان روی پاس قاسمی‌نژاد صاحب موقعیت شد. ضربه او در شرایط تک به تک این بار با واکنش رادوشویچ همراه شد، و توپ پس از عبور از دروازه‌بان پرسپولیس توسط خلیل‌زاده از دهانه دروازه دور شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)