جمعه 27دی(16:20)

مرجع خبری پرسپولیس: مدير برنامه‌هاي لوكا بوناچيچ گفت: بين نماينده باشگاه پرسپوليس و لوكابوناچيچ توافق صورت گرفته است.

به گزارش مرجع خبری به نقل از ایسنا، شهراد ناظمي با تاييد خبر به توافق رسيدن مسوولان باشگاه پرسپوليس با لوكابوناچيچ براي سرمربي‌گري تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: پس از جلسه‌اي كه با حضور نماينده‌ي باشگاه پرسپوليس و لوكابوناچيچ برگزار شد، دو طرف نظرات و درخواست‌هاي خود را از يكديگر مطرح كردند و به توافق براي همكاري رسيدند.

وي افزود: در قرارداد پيشنهادي باشگاه پرسپوليس همكاري يك سال و نيم مطرح شده و ضمن اين كه آنها درخواست كرده‌اند تا تمامي مربيان فعلي پرسپوليس در اين تيم ماندگار شوند.

ناظمي ادامه داد: لوكابوناچيچ هم درخواست‌هاي خود را به نماينده‌ي باشگاه پرسپوليس ارايه كرد و البته قصد دارد تا دستياري را با خود به اين تيم بياورد. اما، درباره‌ي كيفيت آن هنوز صحبتي رد و بدل نشده است. لوكا با ماندن برخي از مربيان فعلي تيم پرسپوليس موافق است و البته مي‌خواهد درباره‌ي عدم همكاري احتمالي با برخي مربيان ديگر نيز آزادي عمل داشته باشد.

مدير برنامه‌هاي بوناچيچ گفت: پس از اين جلسه قرار شد نماينده‌ي باشگاه پرسپوليس مشورت‌هايي را با ديگر مسوولان اين باشگاه داشته باشد تا در نهايت نظرات هيات مديره اين باشگاه را تا پايان وقت امروز به بوناچيچ اعلام كند.

شنيده مي‌شود كه مسوولان باشگاه پرسپوليس با خواسته‌هاي بوناچيچ موافقت كرده و سرمربي جديد قرمزها بزودي وارد تهران خواهد شد.

این در حالی است که مدیرعامل و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرگزاری مهر خبر توافق با بوناچیچ را تکذیب کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)