پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس سال ۱۳۹۶ را به خوبی و خوشی به اتمام رساند.

سرخپوشان تهرانی در سال ۱۳۹۶ توانستند یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در سوپرجام و صعود به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ را تجربه کنند تا سال بسیار خوب و مهمی را برای خود بسازند.
جالب اینکه سرخپوشان، سال ۱۳۹۶ را با یک باخت شروع کرده بودند. پرسپولیس در اولین گام، در روز ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ در آبادان مقابل صنعت نفت شکست را پذیرفت. تنها گل بازی را علی عبدالله زاده در دقیقه ۴۰ و روی یک ضربه سر به ثمر رسانده بود. این اولین بازی رسمی سرخپوشان بود اما ضرب المثل «سالی که نکوست، از بهارش پیداست» در مورد پرسپولیس صحت نداشت زیرا سرخپوشان بعد از این شکست، کارهای بزرگی انجام دادند.
حالا که به پایان سال نزدیک شده ایم، پرسپولیس را باید قهرمان قطعی لیگ بدانیم آن هم درست ۵ هفته مانده به پایان فصل. این افتخار یعنی سرخپوشان عملکرد چشمگیری در این سال داشته اند.

آنها توانستند به عنوان اولین تیم ایرانی در همه تورنمنت ها صاحب ۱۰۰ امتیاز در ۳۶۵ روز یک سال شوند و این هم یک افتخار دیگر برای باشگاه پرسپولیس بود. پرسپولیس با ۲۹ برد و ۱۳ تساوی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا به ۱۰۰ امتیازی در سال ۹۶ رسید.
موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید، پرسپولیس با اینکه فروردین خود را با شکست برابر صنعت نفت استارت زده بود اما اسفندماه ۹۶ را با دو پیروزی برابر الوصل امارات به پایان رساند. به معنای دیگر، شروع سرخ ها با شکست بود اما پایان سال شان را با پیروزی جشن گرفتند آن هم در شب چهارشنبه سوری.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)