سه شنبه 18 فروردين:(20:21)

مرجع خبري پرسپوليس: جلسه هماهنگی قبل از دیدار تیم های پرسپولیس و الغرافه قطر با حضور نمایندگان دو تیم و AFC در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و تیم پرسپویلس پیراهن جدید خود را به نماینده ی AFC معرفی کرد.
 

نشست قبل از دیدار رفت تیم های پرسپولیس و الغرافه قطر از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه دو با حضور نمایندگان AFC، فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس، باشگاه الغرافه قطر، داوران، ناظران، یگان ویژه نیروی انتظامی و… از ساعت 14:15 امروز (سه شنبه) در سالن کنفرانس هتل آکادمی ملی فوتبال (کمپ تیم های ملی) برگزار شد.

در این جلسه ابتدا ناظر بازی ضمن خیر مقدم به حاضرین، از ایجاد امکانات لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن این دیدار تقدیر کرده و توضیحاتی در خصوص رعایت قوانین و مقررات این بازی ارائه داد. در ادامه این نشست از سوی نماینده AFC رنگ پیراهن بازیکنان دو تیم مورد تائید قرار گرفت.

گفتنی است؛ پرسپولیس در این دیدار با لباس های جدید به رنگ قرمز و سفید راه راه به میدان می رود. همچنین تیم الغرافه قطر با لباس زرد در برابر سرخپوشان ایران حاضر می شوند.

تیم پرسپولیس قصد داشت از دیدار مقابل الشارجه امارات در ورزشگاه آزادی با پیراهن جدید به میدان برود که این موضوع با مخالفت ای اف سی مواجه شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)