پرسپولیس در غیاب 6 بازیکن ترمز صدرنشین را کشید

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب 6 بازیکن تاثیرگذارش ترمز صدرنشین لیگ برتر را کشید.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تیم های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 17 امروز در حضور بیش از ده هزار تماشاگر ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

 

 

در نیمه دوم بازی هجومی از سوی پرسپولیس و سپاهان در دستور کار قرار گرفت. باز هم فرصت‌های زیادی به دست آمد که در این بین سهم پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم به مراتب بیشتر از میزبان زردپوش بود.

 

در سوی مقابل نیز حسین هوشیار، دروازه‌بان پرسپولیس بارها سپاهانی‌ها را ناکام گذاشت. با این حال جواهیر سوکای در دقیقه ۸۱ از تعلل خط دفاعی پرسپولیس استفاده و دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

در دقیقه ۸۵ محمد نوری روی ارسال مهدوی کیا و روی یک رفت و برگشت دروازه سپاهان را باز کرد تا بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

 

محسن ترکی، داور این دیدار به حسن جعفری و برونو سزار از سپاهان و حسین بادامکی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

در پایان این مسابقه سپاهان با 59 امتیاز در صدر جدول باقی ماند تا در صورتی که فردا مدعیان قهرمانی از جمله تراکتورسازی و استقلال هفته سی‌ام را با موفقیت پشت سر بگذارند رقابت‌ برای کسب عنوان قهرمانی در هفته‌های پایانی داغ‌تر شود.

 

پرسپولیس نیز با این تساوی 39 امتیازی باقی ماند و با یک بازی بیشتر در جایگاه هشتم جدول ایستاد. با توجه به اعتراض باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف به ۲ امتیاز کسر شده از این تیم پرسپولیسی‌ها بدون کسر امتیاز ۳۹ امتیازی شدند.

 

ترکیب سپاهان:

رحمان احمدی – جلال حسینی – هادی تأمینی – حسن جعفری – هاشم بیک‌زاده – امید ابراهیمی – فابیو جانواریو (۶۵ – سوکای) – محرم نویدکیا – مهدی کریمیان (۵۸-احمد جمشیدیان) – سیدمهدی سیدصالحی – برونو سزار

سرمربی: زلاتکو کرانچار

 

ترکیب پرسپولیس:

حسین هوشیار – مجتبی شیری (۷۷ – مهدی مهدوی‌کیا) – علیرضا نورمحمدی – امیرحسین فشنگچی – سامان آقازمانی – ممدوتال – حسین بادامکی – علی کریمی – محمد نوری – ایمون زاید – هادی نوروزی (۶۷ – جواد کاظمیان – ۸۸ وحید هاشمیان)

در نیمه اول دو تیم بارها فرصت‌های مسلم گلزنی داشتند که با بی‌دقتی مهاجمان این موقعیت‌ها از دست رفت تا در پایان نیمه اول هر دو تیم به تساوی بسنده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)