پرسپولیس – شاهین

ورزشگاه آزادی تهران – دوشنبه 23 شهریور ساعت 21

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، وقتی برای مشاهده سوابق دیدارهای دو تیم دفتر تاریخ را ورق می زنیم، فقط با دو رویارویی مواجه می شویم که هر دو در چهارچوب رقابت های لیگ آزادگان در سال 73 بوده و تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد طی این دو دیدار به ترتیب با نتایج 10-1 و 2-0 حریف بوشهری خود را شکست دهد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و شاهین بوشهر هر دو به نوعی وامدار مجموعه شاهین در سال های دور هستند . پرسپولیس از انحلال شاهین و کوچ ستاره های وقت به این تیم شکل گرفت و شاهین بوشهر همانطور که از نامش پیداست، وامدار تاریخ این تیم فراموش شده به دست تاریخ است. پرسپولیس در سال 73 و از چهارچوب رقابت های لیگ برتر موفق شد با درخشش زوج طلایی خط حمله اش ( فرشاد پیوس و علی دایی ) تیم فوتبال شاهین بوشهر را با نتیجه 10-1 شکست دهد که البته تکرار این نتیجه در بازی امروز چندان امکان پذیر به نظر نمی رسد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس :

میثاق معمارزاده – مجتبی شیری – نبی الله باقری ها – سپهر حیدری – علیرضا محمد ( شیث رضایی ) – حسین بادامکی – عادل کلاه کج – مجتبی زارعی ( محمد پروین) – کریم باقری – میثم بائو و هادی نوروزی

سرمربی : زلاتکو کرانچار

اتفاق ویژه :

ایوان پتروویچ و بهادر عبدی که در لیگ نهم پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن می کردند امشب در ترکیب شاهین بوشهر مقابل تیم سابق خود قرار خواهند گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)