ما شبیه پرسپولیس هستیم !

مرجع خبری پرسپولیس : هنوز چند روزی به آغاز نهمین دوره لیگ برتر مانده بود که روابط عمومی استیل آذین بیانیه ای صادر و از هواداران پرسپولیس خواست حامی تیم دوم پرسپولیس باشند. این بیانیه اما خیلی زود با واکنش سران باشگاه و هواداران مواجه شد تا استیل آذینی ها دریابند پرسپولیس تیم دومی ندارد و تمامی تلاش ها برای جذب هواداران پرطرفدار ترین تیم آسیا نقش بر آب شده. هدایتی تصور می کرد با خرید علی کریمی، سرمربیگری حمید استیلی و حضور عده ای از پیشکسوتان پرسپولیس در کنار مجموعه ای از ستاره های فوتبال ایران ره صد ساله را در چند روز خواهد پیمود و یگانه قطب فوتبال ایران خواهد شد.
به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، مالک استیل آذین پس از شکست این پروژه در مصاحبه ای بازهم قصد تحریک هواداران پرسپولیس را داشت و گفت : ” حاضرم به عنوان یک هوادار، پاداش پیروزی های پرسپولیس را پرداخت کنم” و البته از ادامه علاقه خود برای خرید سهام این باشگاه خبر داد. همه این ترفند ها اما به چشم بر هم زدنی خنثی شد تا آبراموویچ وطنی با تمام خرج های کلانی که برای خرید ستاره ها انجام داد، با تمام جوایزی که در هر مسابقه خانگی میان هواداران تقسیم شد،نتواند بیش از دو تا سه هزار نفر را جذب کند. او حالا نیک می داند که در هیچ تفکری در حد مقایسه با پرسپولیس نیست و نقشه هایش برای همسو سازی استیل آذین با هواداران پرسپولیس ره به جایی نخواهد برد.

حمید استیلی مربی سابق سرخ ها که حال با یکدست کت و شلوار سرمربی استیل آذین شده در ادامه همین فرایند امروز به ایسنا گفت : ” ما شبیه پرسپولیس هستیم و امیدوارم هواداران برای بازی با استقلال در ورزشگاه حاضر شوند ” استیلی در ادامه افزود : ” مديرعامل، سرپرست، كادرفني و تعدادي از بازيكنان استيل آذين پرسپوليسي هستند و در واقع معتقدم كه ما شبه پرسپوليس هستيم. اميدوارم هواداران كه در همه حال همراه ما بوده‌اند در بازي با استقلال هم در ورزشگاه حضور داشته باشند. استيل آذين تيم هجومي است كه هواداران مي‌توانند از تماشاي بازي اين تيم لذت ببرند. . “

بعید است این بار نیز ترفند آن ها کارگر بیفتد و تنها توصیه ای که به سران این تیم می کنیم این است که شما از هیچ منظری قابل قیاس با پرافتخار ترین و پر طرفدار ترین تیم ایران نیستید، بهتر است به راه خود ادامه داده، شاید به جایی برسید !!

انتهای گزارش اختصاصی // پویا نوایی – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)