مرجع خبری پرسپولیس : دو فصل پیش بود که برق شیراز یکی یکی تیم ها را از پیش رو بر می داشت و به صدر جدول تیکه زده بود تا به بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی رسید…

 

به گزارش مرجع خبری ، پرسپولیس امسال برای سومین بار پیاپی در بازی مقابل صنعت نفت آبادان با یک صدرنشین تازه وارد روبرو شد و با شکست این تیم صدر جدول را از آنان گرفت .

 

دو فصل پیش بود که تیم ریشه دار برق شیراز یکی یکی تیم ها را از پیش رو بر می داشت و به صدر جدول تیکه زده بود تا به بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی رسید. شکست برابر پرسپولیس همانا و آغاز سقوط آزاد این تیم همان تا جایی که در پایان نیم فصل دوم این تیم با قرار گرفتن در قعر جدول به لیگ دسته اول سقوط کرد !

 

مقاومت سپاسی و مهابادی هم با وضع مشابهی در لیگ نهم به تور پرسپولیس خوردند.

 

 

 

شاگردان مهابادی تا پایان هفته پنجم در بالای جدول یکه تازی می کردند و با 4 رتبه بالاتر در جدول به پرسپولیس متحول شده رسیدند . هفته قبل عباس انصاری فرد از پرسپولیس کنار رفته و با ورود حبیب کاشانی شوک مثبتی به تیم زلاتکو کرانچار وارد شده بود . پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی طوفان به پا کردند و با نتیجه 4 بر دو سپاسی ها را به شیراز فرستادند تا سرنوشت برق برای دیگر تیم همشهری آنها هم تکرار شود !

 

 

مقاومت دیگر تا هفته ها رنگ برد را ندید و مهابادی از سمت خود اخراج شد و در نهایت سپاسی هم دسته اولی شد.

 

لیگ امسال هم یک صدرنشین ناخوانده داشت . صنعت نفت در اولین سال بازگشت خود به لیگ برتر با سه برد پیاپی نگاه ها را به سمت خود بازگرداند و بالاتر از تمام تیمهای کهکشانی لیگ برتر به صدر جدول تکیه زد تا هفته چهارم به سد پرسپولیس رسید .

 

شب گذشته صنعت نفت جوان هم در آبادان از سرخپوشان پایتخت شکست خورد تا سه گانه قتل صدرنشینان ناخوانده تمکیل شود. از حالا باید یکی از سکوهای لیگ دسته یک را برای نفتی ها رزور کنیم؟

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)