برخلاف اعلام مخالفت سازمان لیگ

مرجع خبری پرسپولیس : طبق آیین نامه فیفا پرسپولیسی ها مجاز به جذب بازیکن جدیدی به جای هروه اوسال خواهند بود.


پس از اینکه عزیز محمدی رییس سازمان لیگ برتر در اظهار نظری اعلام کرد پرسپولیسی ها با فسخ قرار داد اوسال نمی توانند بازیکن جدیدی را تا نیم فصل مسابقات لیگ برتر جذب کنند هوشنگ نصیر زاده کارشناس فوتبال وداوری این ادعا را رد کرد و اعلام کرد طبق قوانین فیفا پرسپولیسی ها مشکلی برای جذب بازیکن جدید نخواهند داشت.

نصیرزاده با اعلام این مطلب می افزاید: هر تیمی که بازیکنش بیماری صعب العلاج بگیرد با فسخ قرار داد او می تواند بازیکن دیگری را جایگزینش کند. این مساله در آیین نامه فیفا آمده و یک قانون به حساب می آید. اما باشگاه ها باید حواسشان را جمع کنند که نتیجه آزمایشات پزشکی صرفا نمی تواند اساسی برای فسخ قرار داد باشد و فیفا این را نمی پذیرد. بر اساس آیین نامه فیفا باشگاه ها باید قبل از امضای قرار داد همه این آزمایشات را انجام داه باشند.

 

او ادامه می دهد: البته پرسپولیسی ها در این زمینه زرنگی کرده اند و در قرار داد اوسال آورده اند که در صورت بروز هرگونه بیماری قرار داد او به خودی خود فسخ شود.با توجه به این مورد و اینکه کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال نیز هپاتیت نوع B بازیکن بورکینافاسویی را مثبت تشخیص داده است پرسپولیس می تواند نام هروه را از لیست خارج و بازیکن دیگری را جایگزین او کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)