پرسپولیس نیوز : بخشی از کاربران پرسپولیس‌نیوز در بازخوردهای خود گلایه می کنند چرا همه نظرات آنها یا تعدادی از آنها در سایت تایید نشده یا منتشر نمی شود.

پاسخ به نظرات به حق کاربران اصلی ترین عامل ماندگاری پرسپولیس نیوز پس از نزدیک به یک دهه حضور در میان هواداران بوده است. اکنون هم این رویه یعنی همراهی مطالبات هواداران تا حد امکان و تا جایی که به بقای خود سایت لطمه وارد نکند ادامه پیدا می کند اما گاهی اوقات شرایطی وجود دارد که گریزی از مخالفت با آن وجود ندارد. این که هوادار می خواهد در سایتی قانونی مثل پرسولیس نیوز که زیر نظر بسیاری از مسئولان نظارتی است دیگران را دعوت به هنجارشکنانه ترین رفتارها علیه بلندپایه ترین شخصیت ها کند و نظراتش تایید شود غیرممکن است.

برخلاف بسیاری از خبرگزاری ها که از بخش نظرات به عنوان دکور استفاده می کنند و اثری از هیچ نظری زیر اخبار آنان نیست پرسپولیس‌نیوز با وجود هزینه ها و زحمت بسیار یک تیم تمام وقت را مسئول تایید و انتشار نظرات شما هواداران و به گوش جمع رساندن آنها قرار داده و تا سر حد امکان و بیشترین میزان ممکن نسبت به انتشار آن اقدام می کند و گواه آن هم تایید 5 هزار نظر کمپین مخالفت با مدیرعامل سابقه دار پرسپولیس در کمتر از 10 ساعت بود.

اما راه حل این مساله وجود دارد و آن استفاده از صفحات اجتماعی پرسپولیس‌نیوز است. در این صفحات شما می توانید به راحتی نظرات خود را ارائه کنید و آسوده باشید که حتی یک نظر از میان نظرات شما هم حذف نمی شود.

برای این منظور می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

 

اینستاگرام تازه تاسیس پرسپولیس‌نیوز به آدرس Perspolisnews_com@ را دنبال کرده و نظرات خود را زیر عکس های آن ارسال کنید.

یا به صفحه 175 هزار نفری پرسپولیس‌نیوز پیوسته و آن را لایک کنید: Perspolisnews

می توانید نظرات خود را برای ما به اکانت _perspolisnews_@ نیز توییت کنید.

 

 

همچنان منتظر نظرات شما هستیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)