مرجع خبری پرسپولیس : هادي نوروزي نشان داد كه يك ايران سراسر از جواني و انگيزه و عشق به ميهن تا چه اندازه پر سرمايه است

روزگاري كه اسكندر مقدوني بناي باشكوه پرسپوليس را آتش زد  شايد كمتر كسي فكر مي كرد بار ديگر صحبت از پرسپوليس شود اما قرنها گذشت و سر انجام در سال 1343خورشيدي  پرسپوليسي ديگر بازگشت و اكنون دهه ها است كه پرسپوليس سوخته و باز از ميان سوخته ها سر در بر آورده است.

 آخرين باري  كه پرسپوليس به اوج شكوه قهرماني رفت در بهار سال 1387 بود آن هنگام كه در آخرين لحظه ها بازي فينال گونه گلي زد و به قهرماني رسيد. بعد از آن پرسپوليس سوخت و زوجهائي چون مصطفوي – قطبي و مصطفي – پيرواني و انصاري فرد- وينگادا اين سوختن ها  راادامه دادند .

 پرسپوليس  اما روز پنجشنبه در كرمان به ميدان رفت و اين پرسپوليس جديد در حالي به ميدان رفت كه افشين قطبي  بعنوان سر مربي تيم ملي ايران  نظاره گرش بود. پرسپوليس سوخته خيلي دير شكل گرفت. كرانچار سر مربي كروات اين تيم تنها دو هفته با اين تيم متحول شده تمرين كرده بود اما نشان داد كه مردي است كه وعده شير شدن و قلب شير داشتنش يك ادعاي رسانه اي نيست و به واقع بدون هيچ فرافكني و نمايشي مشغول به كار است.

 او از پرسپوليس يك تيم جنگنده ساخته بود پرسپوليس كه با مجتبي زارعي و و بائو و اكبري وشيث رضائي  تيم جديدي مي نمود نشان داد كه با جواناني چون هادي نوروزي و علي عسگر و معمار زاده و مجتبي زارعي … مي تواند دو باره چون پرسپوليس شود پرسپوليس شجاع ! همان تيم مردمي بود كه از مكتب شاهين آمده و فوتبال را بهر مردم و نه بهر پول بازي مي كرد مرداني چون مجتبي زارعي نشان دادند كه تا چه حد از ستاره هاي پر ادعا و عاشق پول سابق مثمر ثمرتر هستند.

  هادي نوروزي نشان داد كه يك ايران سراسر از جواني و انگيزه و عشق به ميهن تا چه اندازه پر سرمايه است ياران پرسپوليس در بازي با مس نشان دادند كه شجاع هستند و مي خواهند كه دل مردم غم ديده را شاد كنند. همان مردمي كه از سوختن كاخ آرزو هايشان غمگين هستند و در اين ميان كرانچار نشان داد در راه قهرماناني چون استانكو و مصطفي دنيزلي و رايكوف و پرويز دهداري و منصور اميرآصفي قدم مي گذارد. او تيم را با حربه هاي انگيزه و سرعت و شجاعت و عشق هدايت مي كند. كرانچار كه او را ميخواره و هيچ كاره دانسته بودند نشان داد مرد عمل است و چون بسياري از تازه به دوران رسيده ها كه دوست دارند بر اساس احساسات مردم خود را قهرمان و شير دل نشان داده اما در اصل به همان مردم بخاطر پول پشت مي كنند  به هيچ عنوان نبوده و قرار است از پرسپوليس يك تيم قوي و نيرومند و عاشق بسازد و پرسپوليس را بار ديگر از خرابه هاي سوخته متولد كند.

 پرسپوليس سوخته شده  از خوديها كه از پرسپوليس صاحب پولها و مقامها شدند به نظاره کسانی نشسته که با ابرو هاي گره كرده ناراحت از اين هستند كه تفاوت كاري آنها با امثالي چون كرانچار تنها با يك بازي مشخص می شود.در كرمان دلاوري هاي پرسپوليسي ها نشان داد ايران مهد دليران و شيران است و فوتبال ما اگر هر روز سقوط مي كند اگر آنقدر كم خواه شده كه تساوي با كره شمالي و برد خفيف يك به صفر در برابر تيم دوم امارات در ايران را نتايج بزرگ مي داند بخاطر ذاتش نيست بلكه بهر آنهائي  است كه كاري جز سوزاندن و نابود كردن ندارند. پرسپوليس از خرابه هاي سوخته اش به مدد دلاوري جوانانش بيرون خواهد آمد و كرانچار چون سرداري نظير آريو برزن براي دفاع از پرسپوليس خواهد بود و به شير دلاني چون نوروزي و زارعي و بائو و برادران شيري و جلال اكبري و عسگر و…. اميد خواهد بست و پرسپوليس بار ديگر چون ايران جاودانه خواهد شد باشد كه چنين باشد

منبع : پارس فوتبال

نویسنده : تورج عاطف

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)