مرجع خبری پرسپولیس : محمد پروین پس از پیوستن به پرسپولیس در جمله ای معنادار گفت ” بابام گفت تو برو منم میام ! “

حاشيه نگاري درباره بازگشت علي پروين پرسپوليس هميشه منتظر اوست ؟ ديدار پنهاني سعيدلو و علي‌آبادي با علي پروين در بين دو نيمه بازي پرسپوليس ـ‌ بنياد كار ، نشان دهنده اين است كه سازمان به طور جدي بازگشت او را مورد بررسي قرار داده است.بازگشت علي پروين به پرسپوليس، پروژه‌اي است كه سال‌ها بعد از جدايي او در زمان محمدحسن انصاري‌فرد،‌ سر زبان‌هاست. علي پروين كه در چهار دهه مختلف در نقش‌هاي متفاوت،‌ به عنوان مهمترين چهره تاريخ اين باشگاه مطرح بوده است، هرگز علاقه خودرا به حضور در پرسپوليس كتمان نكرده است. به خصوص حالا كه گرچه مدتي طولاني از فوتبال فاصله گرفته اما مشكلات مديران پس از او باعث شده كه خيلي‌ها حضورش را به سود فوتبال و عليه شلم شورباي فعلي ارزيابي كنند.

 سازمان مشغول ارزيابي است

 چند روز پيش بود كه محمدپروين از قول پدرش گفت:«بابام گفت تو برو منم ميام.» كه اين نشان مي‌داد تحركاتي در پشت پرده وجود دارد و طرفين مشغول محك زدن يكديگرند. حتما به خاطر داريد كه علي پروين در روزهاي تبليغات انتخابات هم در مراسم سخنراني محمود احمدي‌نژاد در ورزشگاه آزادي هم حاضر شد و مصاحبه‌اي در حمايت از او به عمل آورد. اين حركت پس از آن بود كه علي سعيدلو معاون رئيس جمهوري از بازگشت او به پرسپوليس خبر داد و سپس حسن بيادي،‌ عضو هيئت مديره پرسپوليس در دوره حبيب كاشاني، با انتقاد از مشي فعلي  به سعيدلو يادآوري كرد در دوره كاشاني استفاده از پروين ممنوع بوده است. اين مسأله هنوز به طور كامل حل نشده اما ديدار پنهاني سعيدلو و علي‌آبادي با علي پروين در بين دو نيمه بازي پرسپوليس ـ‌ بنياد كار ، نشان دهنده اين است كه سازمان به طور جدي بازگشت او را مورد بررسي قرار داده است.

يكبار ديگر علي‌آبادي

 23 سال‌ پيش،‌ زماني كه بنياد مستضعفان،‌ پرسپوليس را زير پوشش خود قرار داد، اختلافات در تيمي كه تمام داراييش در صندوق عقب اتومبيل پروين جمع مي‌شد و شبيه يك تيم محلي اما پرستاره اداره مي‌شد،‌ سرباز كرد. پروين چندي بعد با وجود قهرماني در سه جام مختلف از طرف مسئولان كنار گذاشته شد و تيم با مربيگري مسعود معيني در دور اول جام باشگاه‌هاي آسيا در بنگلادش از محمدآن شكست خورد و حذف شد. اين شكستي بزرگ و تاريخي براي پرسپوليس بود و مديران را بر آن داشت تا پروين را برگردانند. چند روز بعد،‌ استقبال 60 هزارنفري در بازي مقابل پاس،‌ باعث پبروزي سه بر يك پرسپوليس و شادي عميق طرفداراني شد كه عاشقانه پروين را دوست داشتند. اين اتفاق در زماني افتاد كه محمدعلي آبادي رئيس فعلي سازمان،  به عنوان عضو هيئت مديره، در اين ماجرا نقش عمده‌اي داشت. شايد او دوباره و براي استفاده از نام پروين برخلاف ميل باطني دستور به بازگشت كسي بدهد كه زماني طولاني نماينده فوتبال سنتي در ايران بود. كسي كه حذفش از پرسپوليس زمان بسياري برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)